در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

هود صنعتی از جمله سیستم‌های تهویه آشپزخانه به شمار می‌آید که در سه مدل دیواری، مرکزی و مکعبی در بین دسته‌بندی کالاهای صنایع پاسارگاد قرار گرفته تا شما بتوانید با تضمین کیفیت، نسبت به خرید آنلاین و اینترنتی این محصول اقدام کنید. می‌توان گفت که پاسارگاد جزء تولید کنندگان برتر تجهیزات لاندری در کشور بوده که به خاطر سابقه ۲۰ ساله خود توانسته با اعتبار بالا فعالیت چشمگیری را ارائه دهد و جزء برندهای به نام با عملکرد بهینه و طراحی ایده‌آل در کشور معرفی شود.

هود صنعتی چیست؟

هود صنعتی یک نوع دستگاه سیستم تهویه است که به خاطر مکش فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند هوای داخلی را به درون خود کشیده و به راحتی آن را به بیرون هدایت کند. صنایع پاسارگاد با تولید هودهایی نظیر هود دیواری، مرکزی و مکعبی صنعتی امروزه توانسته فروش خوبی را در بازار سیستم تهویه آشپزخانه صنعتی به نام خود ثبت کند.

 قیمت هود با توجه به مشخصاتی که دارد و همچنین نوع سفارش آن برآورد می‌شود و هودهای صنعتی عمدتاً از قدرت و ظرفیت بالاتری برخوردار هستند. باید گفت که نحوه طراحی هودهای صنعتی تاثیر بسزایی روی عملکرد آن‌ها دارد؛ چرا که طراحی ساختار این دستگاه مشخص کننده مسیر جریان هوا بوده و به همین دلیل، شما به نوع طراحی آن هم باید توجه به سزایی داشته باشید.

مزایای هود صنعتی

حقیقت ماجرا این است که شما به عنوان یک مشتری قبل از خرید هر وسیله‌ای که با آن احتیاج دارید، قطعاً سعی دارید تا در مورد مزایای آن هم اطلاعاتی به دست آورید. در مورد مزایایی که هود صنعتی می‌تواند داشته باشد هم می‌توان گفت که این دستگاه بهترین گزینه برای تهویه هوا به حساب می‌آید که می‌تواند آسایش کارکنان را به بهترین شکل ممکن تأمین کند؛ چرا که سر صدای اضافی ندارد و این خود یک آپشن ایده‌آل به شمار می‌آید.

 به خاطر داشته باشید که هودهای صنعتی در انواع مختلف، آلاینده‌هایی که از پخت غذا به وجود می‌آیند را جذب کرده و به سمت بیرون هدایت می‌کنند. معمولاً برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، امروزه در آشپزخانه‌های صنعتی از انواع هود استفاده می‌کنند.

 قابلیت شستشوی هود هم خود یکی دیگر از مزایایی است که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ناگفته نماند که هود از جمله سیستم‌های تهویه مطبوع است که همیشه با قیمت مناسب مشتریان را به سمت خود جذب می‌کند و در آخر هم می‌توان گفت شما هود را می‌توانید به راحتی در کنار دیوار یا در مرکزیت آشپزخانه صنعتی به سادگی نصب کنید. با توجه به مزایایی که گفته شد، آیا خرید هود دیواری، مرکزی یا مکعبی صنعتی می‌تواند غیر مقرون‌به‎صرفه باشد؟

کاربرد هود صنعتی چیست ؟

بسیاری از مشتریان در هنگام انتخاب انواع هود صنعتی از مجموعه پاسارگاد این سوال را مطرح می‌کنند، این دستگاه به عنوان یک سیستم تهویه برای چه مکان‌هایی می‌تواند مناسب باشد؟

 حقیقت امر این است که نصب این سیستم تهویه هیچ‌گونه محدودیت خاصی ندارد و شما می‌توانید در رستوران، کافی شاپ، فست فود، آشپزخانه کارخانه‌ها و اداره‌ها، در آزمایشگاه‌ها، هتل‌ها و بسیاری از مکان‌های این چنینی دیگر به راحتی به نصب این نوع هود بپردازید. به خاطر قیمت مناسبی که دارد، کاملاً طبیعی است که متقاضیان بیشتری هم نسبت به دیگر سیستم‌های تهویه آشپزخانه صنعتی داشته باشد.

مشخصات فنی هود صنعتی

هود به عنوان یکی از تجهیزات اصلی آشپزخانه‌های صنعتی طبیعتاً با مشخصات فنی خاصی طراحی و به فروش می‌رسد می‌توان گفت این دستگاه که برای پاک‌سازی هوا از غبار، دود و بوی نامطبوع طراحی می‌شود، از مشخصاتی همچون جنس، ساختار، اندازه، نوع کنترل، سرعت، فیلتر، نوع نصب، قابلیت تمیزکاری، نور، صدا، قدرت مکش، کنترل دما، قابلیت اتصال و قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است.

 عمدتاً جنس بدنه هود صنعتی از استنلس استیل ساخته می‌شود که بتواند مقاومت و دوام بالایی در طولانی مدت داشته باشد. نوع فیلترهایی هم که برای هودهای صنعتی به کار می‌آیند، قابل شست و شو بوده که این خود بسیار موضوع مهمی به شمار می‌آید، اگر بخواهیم به قابلیت تمیزکاری این دستگاه هم اشاره‌ای داشته باشیم، می‌توان گفت که به راحتی تمیز شده و به همین دلیل طول عمر بالایی را می‌توان انتظار داشت. به هر حال مشخصات فنی انواع هودی که شما برای آشپزخانه صنعتی سفارش می‌دهید با توجه به نیازی که دارید، قطعاً متفاوت است.

انواع هود صنعتی صنایع پاسارگاد و ویژگی ها

صنایع پاسارگاد به طراحی و تولید سیستم تهویه آشپزخانه صنعتی پرداخته و در این بین، ویژگی‌هایی را برای انواع سیستم تهویه خود که هود صنعتی است هم در نظر گرفته که می‌توان گفت، سه مدل هود دیواری، مرکزی و مکعبی صنعتی این مجموعه باعث می‌شوند تا شما بتوانید بدون محدودیت هر کدام را با قیمت متفاوتی سفارش و خریداری کنید.

 از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان برای هودهای صنعتی برند پاسارگاد در نظر گرفت، جنس رویه از استنس استیل است که با روش تیگ با گاز آرگون حوشکاری آن انجام شده و جنس شاسی و پوشش خارجی آن هم از پروفیل استنلس استیل به دست آمده و به هر حال، همه ما می‌دانیم این جنس استحکام و مقاومت خود را تضمین می‌کند.

 فیلتری هم که برای این محصول این برند در نظر گرفته، از جنس استنلس استیل بوده که قابلیت شستشو داشته و به سبک مدرن طراحی شده است که به هر حال، ظاهر هم همیشه یک معیار مهم به شمار می‌آید.

 از لحاظ چربی‌گیری هود هم لازم نیست، دغدغه خاصی داشته باشید؛ چرا که هود انتخابی شما دارای مخزن چرب‌گیر بوده و مهم‌تر از همه اینکه قابلیت شست‌و‌شو دارد، اما مهم‌ترین ویژگی هودهای تولید شده این برند نورآرایی فوق العاده آن است که با چراغ ال ای دی و به صورت چراغ تونلی نسوز زیبایی قابل قبولی را برای این دستگاه به وجود می‌آورد.

 شما مشتری عزیز این اختیار را دارید تا هود مورد نظر را به صورت تک‌جداره یا دوجداره به راحتی سفارش دهید. ابعاد هود هم با توجه به سفارش شما قطعاً متغیر است و در آخر باید گفت که مهم‌ترین ویژگی محصولات این برند نشان استاندارد ملی ایران است تا خیال شما را بابت اصالت و کیفیت دستگاه راحت کند.

تفاوت هود تک جداره و دو جداره

بسیاری از کاربران در هنگام سفارش هود صنعتی این سؤال را می‌پرسند که چه تفاوتی بین هود تک جداره و هود دوجداره وجود دارد. توجه داشته باشید که هود تک‌جداره معمولاً از قیمت پایین‌تری برخوردار است و اگر اولویت شما با قیمت باشد، طبیعتاً باید هود تک‎جداره را بهتر است که انتخاب کنید، اما در صورتی که قصد دارید هود مورد نظر شما از برترین و به روزترین تکنولوژی‌های دنیا بهره‌مند باشد، می‌توانید نسبت به سفارش و خرید هود دوجداره هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

هود تک‌جداره تنها کارایی که دارد، می‌تواند هوای محیط را به بیرون هدایت کند، در صورتی که هو دوجداره  هوای آلوده محیط را به بیرون هدایت می‌کند و هوای تمیز را به داخل دعوت می‌کند. به همین دلیل است که هوای محیطی که دارای هود دوجداره است، سریع‌تر تهویه شده و کارکنان احساس رضایت بیشتری دارند. قاعدتاً در این شرایط شما باید برای خرید هود دوجداره صنعتی قیمت بالاتری را باید بپردازید.

تفاوت هود صنعتی و هود خانگی

شاید این سوال برای شما هم به وجود آید که چه تفاوتی بین هود صنعتی و هود خانگی وجود دارد. طبیعتاً هودهای صنعتی از عملکرد و مکش قدرتمندتری بهره‌مند هستند. به این صورت که فیلترها با مکش بیشتری بخار و دود را جذب می‌کنند در صورتی که فیلترهای به کار رفته در هودخای خانگی از ساختار ضعیف‌تری برخوردار هستند. باید گفت که ابعاد و اندازه هودهای صنعتی نسبت به هودهای خانگی هم بزرگتر است و به خاطر همین، ابعاد و اندازه بزرگ‌تر با قیمت بالاتری هم شما را روبرو می‌کند. هود های صنعتی در مدت زمان کمتر دود و بخار را می‌توانند به بیرون منتقل کنند. مقاومتی که هودهای صنعتی در برابر مواد دارند، بسیار بالاتر است و به همین دلیل، به صورت مداوم و در طول روز می‌توان از این سیستم تهویه به راحتی در آشپزخانه‌های صنعتی استفاده کرد.

قیمت هود صنعتی

قیمت هود صنعتی معمولاً با در نظر گرفتن قدرت مکش آن برآورد می‌شود و هر چقدر قدرت مکش هود بالاتر باشد، طبیعتاً شما باید قیمت بیشتری را در نظر بگیرید؛ چرا که این قدرت مکش است که می‌تواند کارایی و اثربخشی بهینه‌ای را برای هود به ثمر برساند.

 طراحی هود هم خود موضوع جدایی است که در هنگام استعلام قیمت مورد توجه قرار می‌گیرد. نوع متریال به کار گرفته شده در این میان را هم نباید بی‌تاثیر دانست. معمولاً متریال استنس استیل به خاطر قیمت مناسب‌تری که دارد، امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و نوع فیلترهای به کار رفته را هم بهتر است فراموش نکنیم؛ چرا که برخی از فیلترها به خاطر سبک خاصی که دارند قیمت متفاوت‌تری را هم به نمایش می‌گذارند.

خرید هود صنعتی

برای خرید انواع هود صنعتی طبیعتاً توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که از طریق روش سفارش و خرید آنلاین اقدام کنید؛ چرا که این دستگاه جزء تجهیزات اصلی لاندری به شمار می‌آید و شما برای راه اندازی کافی شاپ، آزمایشگاه یا هر مکان این چنینی دیگری قطعاً به آن نیاز مبرمی خواهید داشت.

شما اگر زمان کافی برای خرید حضوری هم ندارید، می‌توانید از سایت صنایع پاسارگاد برای سفارش هودهای با کیفیت صنعتی اقدام کنید. به هر حال، در سفارش و خرید آنلاین چیزی به اسم واسطه وجود ندارد و شما به صورت مستقیم با قیمتی واقعی و مقرون به صرفه روبرو هستید و به همین خاطر، توصیه ما را جدی بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه برای سفارش هودی مرغوب و استاندارد به صورت صنعتی در ارتباط باشید.