در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

این روزها تجهیزات صنعتی زیادی تولید میشوند که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند. در مورد لاندری های صنعتی نیز این موضوع صدق میکند. در این مکان تجهیزات بسیاری وجود دارند که در کنار یکدیگر میتوانند فرآیند شستشو، آبگیری و خشک کردن البسه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. یکی از این تجهیزات خشک کن صنعتی لباس است که در این مطلب قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. با ما همراه شوید.

ماشین خشک کن صنعتی

پس از فرآیند شستشوی البسه و سایراقلام مشابه  نیاز به دستگاهی است که با کمک آن بتوان آن ها را خشک کرد. این دستگاه کاربردی را به نام ماشین خشک کن صنعتی میشناسند که یکی از تجهیزات با اهمیت لاندر های صنعتی به شمار میرود. خشک کن صنعتی لباس به صورت کامل البسه را خشک میکند و دارای ظرفیت های متفاوتی است.

در بیشتر مواقع در مکان هایی که صنعتی هستند البسه و موارد مشابه باید در مدت زمان کوتاهی شسته و خشک شوند تا بتوانند از آن ها مجددا استفاده کنند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف استفاده از این دستگاه بینظیر است. خشک کن های صنعتی همواره در مجاورت آب و رطوبت هستند به همین دلیل آن ها را از متریال مقاوم و ضد زنگ میسازند و در نمونه های تمام استیل و نیمه استیل ارائه میگردند. عموما سبد و درب این تجهیزات از گالوانیزه یا استیل ضد زنگ تولید میشود و به همین دلیل دارای دوام بالایی است.

خشک کن صنعتی صنایع پاسارگاد

در ادامه به بخش های تشکیل دهنده این دستگاه اشاره میکنیم:

بخش فوقانی: قسمت فوقانی محل قرار گیری محفظه تولید حرارت و گرما است.

بخش میانی: درام دستگاه در قسمت میانی واقع شده است.

بخش تحتانی: فن مکنده و پرزگیر از قسمت هایی هستند که در بخش تحتانی قرار گرفته اند.

تاریخچه ماشین خشک کن صنعتی

تاریخچه ظهور این تجهیزات به  اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ بازمیگردد که در انگلیس و فرانسه تولید میشدند و آن ها را با نام  فن های تهویه دهنده میشناختند. مدل های اولیه این محصولات به شکل  درام های فلزی با ابعاد بزرگی بودند و از سوراخ های تهویه تشکیل میشدند. این دستگاه ها به وسیله میل لنگ ها چرخیده و از  آتش باز بهره میبردند. یکی از معایب این خشک کن ها این بود که لباس ها همواره بوی دود میدادند یا دوده گرفته و در برخی مواقع نیز آتش میگرفتند. پس از آن برهه در سال ۱۸۹۲ یک شخص آمریکایی به اسم جورج تی سمپسون نوعی خشک کن را اختراع کرد که در آن اجاق گاز را جایگزین آتش باز کرده بود.

در اوایل  قرن بیستم شخصی به نام  جی راس مور نوع برقی این تجهیزات را اختراع کرد. این دستگاه متشکل از درام بود و البسه را به سادگی خشک میکرد. این دستگاه مجهز به محفظه ای بود که البسه را در آن آویزان کرده و سپس اجاق گاز را به آن متصل میکردند. پس از گذشت سی سال مور به ساخت خشک کن اتوماتیک پرداخت پس از آن نیز مدل های برقی و گازی را توسعه داده و آپشن های بیشتری را به آن ها اضافه کرد.

انواع خشک کن لباس صنعتی

خشک کن های مدل صنعتی دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به شرح آن ها میپردازیم:

1- خشک کن لباس صنعتی بخاری

در طراحی این دستگاه از سیستم رادیات بخار بهره گرفته شده است که به غیر از کیفیت بالایی که دارد البسه را بدون بو و با کمک حرارت غیر مستقیم خشک میکند. لازم است بدانید که این دستگاه برای تامین بخار خود به دیگ بخار احتیاج دارد.

2- خشک کن لباس صنعتی برقی

خشک کن لباس صنعتی برقی یکی از سریع ترین روش ها برای خشک کردن البسه می باشد. این دستگاه کیفیت و قدرت فوق العاده ای در خشک کردن البسه دارد.  هزینه های برق این مدل نسبتا بالا است به همین دلیل کمتر در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

3- خشک کن لباس صنعتی گازی

خشک کن لباس صنعتی گازی از متدوال ترین نوع این تجهیزات است که نه تنها از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است بلکه سرعت بالایی در خشک کردن البسه دارد.

مزایای استفاده از خشک کن لباس صنعتی

  • خشک کردن البسه و سایر اقلام مشابه در کمترین زمان
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  • مصرف بهینه  انرژی
  • بدون ایجاد چروک در البسه
  • ارائه شده در ظرفیت های متفاوت
  • دارای بدنه ای مقاوم
  • طراحی مدرن

نکات مهم استفاده از ماشین خشک کن صنعتی

  1. در ابتدا مکان قرار گیری خشک کن لباس صنعتی را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید آن کنید.
  2. ظرفیت این دستگاه از موارد  با اهمیتی است که در هنگام انتخاب باید به آن توجه شود. این انتخاب بر حسب استفاده روزانه شما صورت میگیرد.
  3. به هیچ وجه ماشین خشک کن را برای حجم البسه کم روشن نکنید.
  4. در هر نوبت اقلامی که دارای پارچه هایی با بافت مشابه هستند را شستشو دهید.
  5. برای نصب خشک کن صنعتی لباس حتما از افراد متبحر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
  6. پرزگیر موجود در دستگاه باید در فواصل زمانی معین تمیز شود.
  7. خشک کن باید دارای حداقل  فاصله  50 سانتی متری از دیوار باشد.
  8. برای راه اندازی هر خشک کن از منبع مناسب آن استفاده نمایید.
  9. مکان قرار گیری این دستگاه باید مسطح باشد و در تراز مناسبی واقع شود.

خشک کن صنعتی لباس دست دوم

در برخی مواقع به دلیل شرایط اقتصادی موجود بعضی از افراد تمایل به خرید خشک کن صنعتی لباس دست دوم دارند. در هنگام خرید این تجهیزات باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که با اهمیت ترین آن ها بررسی سلامت دستگاه مورد نظر است به دلیل اینکه این کالا در گذشته مورد استفاده قرار گرفته و ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شده باشد. قیمت های ماشین خشک کن دست دوم مقرون به صرفه است اما توصیه ما به شما این است که پیش از خرید قیمت ها را بررسی و با هم مقایسه کنید.

از فروشنده مورد نظر درخواست کنید تا به شما اجازه تست دستگاه را بدهد. حتما خشک کن را روشن کرده  تا ازعملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.سعی کنید خرید خود را از مجموعه ای انجام دهید که بتواند شما را به طور کامل در مورد  تجهیزات لاندری دست دوم راهنمایی کند تا با ذهنی باز و اطلاعات جامع اقدام به خرید کنید.

نحوه نصب و نگهداری ماشین خشک کن صنعتی

  • نصب صحیح این دستگاه اهمیت زیادی دارد و باید در هنگام انجام آن به موارد زیر توجه داشته باشید:
  • لازم است تا تمامی استانداردهای مورد نیاز را در هنگام نصب این تجهیزات و دودکش آن رعایت کنید.
  • بهترین کار این است که برای نصب این تجهیزات از افراد خبره کمک بگیرید.
  • خشک کن باید دارای کمترین میزان فاصله با دودکش ساختمان باشد.
  • لوله دودکش پشت دستگاه باید بررسی شود که دارای مکش مناسبی باشد.
  •  هرگز بیشتر از ظرفیت خشک کن آن را بارگیری نکنید.

خرید خشک کن  صنعتی لباس

ظرفیت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در زمان خرید خشک کن های صنعتی باید در نظر بگیرید ظرفیت آن ها است. همانطور که پیش تر اشاره کردیم انتخاب این ظرفیت تا حد زیادی به استفاده روزانه شما از این تجهیزات بستگی دارد.

توان و درصد مصرف انرژي

در مورد خشک کن هایی که با برق کار می کنند این عامل بسیار اهمیت دارد. توان این تجهیزات نیز مانند سایر تجهیزات الکتریکی با واحد وات بیان میگردد. مقدار مصرف انرژی یک دستگاه به جزء توان آن به تعداد دفعاتی که در طول روز از آن استفاده میکنید نیز بستگی دارد.

دارا بودن صفحه نمایش

مجهز بودن این دستگاه به صفحه نمایش باعث میشود تا ساده تر بتوانیم دستگاه را کنترل کرده و تنظیمات خاصی را روی آن اعمال کنیم.

برند سازنده

بهتر است تجهیزات لاندری را ار برندهای معتبر خریداری کنید با این کار میتوانید مطمئن باشید که دستگاه مورد نظر از سلامت و کیفیت کافی برخوردار است.

جنس بدنه

به دلیل اینکه خشک کن های لباس صنعتی همواره در مجاورت آب و رطوبت هستند نیاز به بدنه ای با جنس مقاوم دارند تا بتوانند در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی از خود مقاومت نشان دهند.

قیمت خشک کن صنعتی صنایع پاسارگاد

کیفیت قطعات

قطعاتی که در ساخت این تجهیزات استفاده میشوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا دستگاه بتواند به بهترین شکل عمل کرده و طول عمر زیادی داشته باشد.

سلامت دستگاه

در هنگام خرید باید از سلامت دستگاه مورد نظر مطمئن شوید برخی از خشک کن ها ممکن است در پروسه تولید دچار نقص هایی شده باشند که بهتر است در هنگام انتخاب به این مورد توجه کنید.

میزان سر و صدا

لازم  به ذکر است که خشک کن ها همواره  با سر و صدا همراه هستند و بخش جدایی ناپذیر آن ها محسوب میشود به علت اینکه دستگاه برای خشک نمودن البسه باید مراحلی را انجام دهد که باعث ایجاد  سر و صدا میشوند. در هنگام انتخاب بهتر است در مورد میزان سر و صدای دستگاه مورد نظر تحقیق کرده و اطلاعات جامعی به دست بیاورید. اگر جزء افرادی هستید که سر و صدای این تجهیزات برای شما آزار دهنده است حتما به این مورد توجه ویژه داشته باشید.

در نظر گرفتن امکانات جانبی

درایرهای صنعتی لباس دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها نیز آپشن های گوناگونی دارند. حتما در زمان خرید این موارد را در نظر بگیرید و سعی کنید دستگاهی را انتخاب نمایید که از امکانات بیشتری برخوردار باشد تا کار را برای شما ساده تر کند.

گارانتی معتبر

داشتن گارانتی معتبر نه تنها در مورد ماشین های خشک کن صنعتی بلکه در مورد تمام تجهیزات لاندری از اهمیت زیادی برخوردار است.باید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشد.

اگر قصد خرید درایر صنعتی لباس با بهترین کیفیت را دارید همین حالا با ما تماس حاصل کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. تمامی دستگاه های لاندری ارائه شده توسط ما از کیفیت و جنس فوق العاده ای  برخوردار هستند و بهترین عملکرد را برای شما خواهند داشت.

قیمت خشک کن صنعتی لباس

قیمت خشک کن صنعتی لباس به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از این پارامترها برند سازنده است. این دستگاه توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میگردد. این برندها تعرفه های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر میگیرند که تا حد زیادی به هزینه های تولید بستگی دارد. مواد اولیه ای که در ساخت این تجهیزات استفاده میشوند باید دارای کیفیت بالایی باشند و میزان کیفیت آن ها در قیمت نهایی این کالا موثر است.

ظرفیت این دستگاه خشک کن صنعتی لباس نیز از عوامل موثر دیگر به شمار میرود و بر اساس ظرفیتی که انتخاب میکنید قیمت ها متفاوت می باشد. اگر دستگاه انتخابی از یک برند خارجی باشد قطعا از قیمت  بالاتری برخوردار است چرا که نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیمی در قیمت آن میگذارد.

خشک کن صنایع پاسارگاد

خشک کن ها دارای قابلیت های متفاوتی هستند و برخی از مدل های آن ها دارای آپشن های بیشتری نسبت به سایرین می باشند. این آپشن ها به نوعی در تعیین قیمت ها نقش دارند. با توجه به عوامل گفته شده نمیتوان قیمت های ثابتی را برای این تجهیزات در نظر گرفت. برای استعلام قیمت خشک کن صنعتی کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و از کارشناسان ما مشاره دریافت نمایید.