در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

تهیه همبرگر و قالب گوشت چرخ کرده، در آشپزخانه‌های بزرگ و رستوران‌ها آن هم با دست، بسیار زمان بر و خسته کننده است. امروزه دستگاهی به نام همبرگر زن دستی توسط شرکت‌های خارجی تولید شده است؛ که به شکل نیمه اتوماتیک و به کمک یک اهرم، انواع گوشت چرخ کرده را بصورت قالب‌های گرد در می‌آورد. در ادامه کاربرد های بسیار گسترده و استفاده مفید این دستگاه را شرح می دهیم.

همبرگر زن دستی چیست؟

قطعاً، گرفتن قالب‌های گوشت بصورت یکسان و با یک ابعاد مشخص، آن هم بصورت دستی امکان پذیر نیست یا امری بسیار سخت و زمان بر است. حال دستگاهی به نام همبرگر زن دستی؛ به کمک می‌آید تا با استفاده از آن با سرعت بسیار بیشتری این کار انجام شود. همبرگر زن دستی، دستگاهی نیمه اتوماتیک با قابلیت تنظیم کلفتی گوشت در یک قالب تعیین شده است؛ که برای تهیه همبرگر به کار می‌آید. این دستگاه بدون نیاز به برق کار می‌کند. هر دستگاه، در یک قطر مشخص و برای یک ابعاد خاص از نظر قطر، گوشت را قالب گیری می‌کند. استفاده‌های این دستگاه بصورت صنعتی و برای آشپزخانه‌های بزرگ نیز امکان پذیر است.

این دستگاه می تواند در کمتر از چند ثانیه ورقه ای از همبرگر بسازد. کار با این دستگاه اصلا سخت نیست؛ و ساختار دستگاه نیز بسیار ساده است. و کفه ای هم دارد که گوشت را در آن بارگذاری می کنند. با حرکت دادن اهرم، کفه بالایی بر روی کفه پایینی قرار می گیرد و گوشت به هم فشرده می شود و شما لایه ای از همبرگر درست می کنید. این همبرگر زن در هر ساعت توان تولید 200 همبرگر را دارد.

ویژگی‌ها و کاربردهای همبرگر زن دستی چیست؟

با استفاده از این دستگاه، در زمان صرفه جویی بسیاری می‌شود. قالب کردن گوشت برای همبرگر یک رستوران تنها در یک وعده غذایی، نیاز به یک یا چند نفر نیروی کار دارد. زمان صرف شده، با هزینه‌های دربرگیرنده ارزش قابل توجهی برای دستگاه‌های همبرگر زن دستی ایجاد می‌کند. یکنواختی و ایجاد قلب‌هایی از گوشت با ضخامت و شکل یکسان، دیگر ویژگی این دستگاه هاست. با دستگاهی شدن این قالب گیری، اصول بهداشتی و تمیزی کار بیشتر می‌شود. ورود کمتر آلودگی به صنایع غذایی امر مهمی است؛ که با وجود این دستگاه‌ها به راحتی امکان پذیر شده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات نیز شامل موارد زیر است:

  • محصول کشور چین جنس درجه یک
  • عملکرد دستگاه بصورت دستی
  • قطر همبرگر، بسته به نوع دستگاه
  • دارای 2 سال گارانتی محصول و خدمات پس از فروش
  • قابل استفاده برای قالب کردن گوشت گوسفند، گاو، گوساله، شتر، مرغ و ماهی

قسمت بالای دستگاه نیز به گونه ای است، که می‌توان نایلون‌های فریزر را برای بسته بندی در همان لحظه، روی آن قرار داد. اهرمی که با اعمال کمترین نیرو شروع به کار می‌کند نیز برای استفاده دستی بر روی این دستگاه‌ها تعبیه شده است. بدنه مستحکم و کیفیت ساخت بسیار بالای این دستگاه‌ها، عمر بالای آن هارا تضمین می‌کند. جنس قسمت متحرک و دسته همبرگر زن نیمه اتومات بوراکس از استیل ضد زنگ 304 می‌باشد. همچنین جنس بدنه این همبرگر زن از آلومینیوم آنودایز شده می باشد؛ که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.

قیمت همبرگر زن دستی

قیمت انواع همبرگر زن دستی را می‌توانید از سایت صنایع پاسارگاد استعلام بگیرید. همبرگر زن‌های دستی براکس، یکی از بهترین مدل‌های همبرگر زن دستی موجود در بازار جهانی است. این دستگاه در مجموعه صنایع پاسارگاد، در دو مدل قطر 13 و 15 سانت موجود می‌باشد. با افزایش قطر قالب گوشت، قیمت دستگاه افزایش پیدا می‌کند. قیمت مناسب و بسیار به صرفه این دستگاه در کنار کارکرد طولانی مدت، و کاهش نیاز به نیروی انسانی، از مزیت‌های مهم همبرگر زن‌های دستی است. لازم به ذکر است؛ با وجود نوسانات بازار، بهترین راه برای کسب اطلاع از قیمت این محصول، استعلام تلفنی آن از طریق شماره‌های موجود در سایت صنایع پاسارگاد است.

خرید همبرگر زن دستی

همبرگر زن دستی براکس مناسب برای انواع گوشت از جمله گوشت گوسفند، گوساله، گاو، شتر، مرغ و ماهی می‌باشد. خرید این دستگاه‌های صنعتی برای فست فودی‌ها، رستوران‌ها، کترینگ‌ها، آشپزخانه بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، ادارات و سلف‌های دانشجویی مناسب می‌باشد. تمامی مکان‌های یاد شده، در هنگام طبخ همبرگر یا غذایی که نیازمند قالب‌های گرد گوشت داشته باشد؛ از چنین دستگاهی استفاده می‌کنند. خرید همبرگر زن دستی براکس اصل چینی، با بهترین قیمت و کیفیت از صنایع پاسارگاد، انتخاب مطمئنی برای شماست.

همبرگر زن دستی در تهران

تهیه همبرگر زن دستی از سراسر نقاط ایران؛ شامل ارسال شرکت صنایع پاسارگاد می شود. در هرکجا که باشید؛ مدل دقیق دستگاه مورد نظرتان را ثبت سفارش می کنید؛ و در سریعترین زمان ممکن ارسال می شود. تامین دستگاه های مورد نیاز در تهران که شامل اغذیه ها و آشپزخانه های بزرگ زیادی می شود؛ توسط شرکت های بزرگ و کاربلدی مانند صنایع پاسارگاد ممکن است. خرید دستگاه با کیفیت درجه یک و قطعات اصل، سبب کارکرد زیاد آن می شود. امری که باز هم تنها از فروشگاه های درجه یک و کاربلد مانند این شرکت برمی آید.

همبرگر زن دستی، در تهران و دیگر شهر های کشور یک قیمت دارد. هزینه آن منوط به بازار ارز است؛ و شهر سفارش تأثیری در قیمت آن ندارد.

کلام آخر

صنایع پاسارگاد پیشگام در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌باشد. ساخت و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا، توسط این شرکت ممکن شده است. صنایع پاسارگاد محصولاتی را ارائه می‌دهد؛ که توان رقابت با محصولات خارجی را دارند. قیمت مناسب، ارسال به سراسر کشور و خدمات پس از فروش عالی و پاسخگویی مناسب؛ همگی از جمله نکات مثبت خرید از این فروشگاه است. در هر ساعت از شبانه روز می توانید دستگاه های صنعتی موجود در سایت را استعلام قیمت بگیرید؛ و بسته به نیاز خود اقدام به تهیه آن ها کنید. ارسال رایگان، مزیتی است که شامل بسیاری از دستگاه ها می شود.