در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

تجهیزات متفاوتی هستند که وجود آن ها در یک آشپزخانه صنعتی لازم است. این تجهیزات باعث میشوند که کارها با دقت بالا و سرعت بیشتری انجام شوند و در نهایت باعث عملکرد آن آشپزخانه به بهترین شکل خواهند شد. یکی از این تجهیزات وان استیل صنعتی است که ما قصد داریم در این مطلب به طور جامع و تخصصی به آن بپردازیم.

وان استیل صنعتی چیست؟

همانطور که میدانید مواد غذایی، میوه جات و سبزیجات پیش از آنکه در طبخ مورد استفاده قرار بگیرند یا برای مشتری سرو شوند باید به صورت کامل شسته و ضد عفونی گردند. در منازل به سادگی میتوان این کارها را در سینک آشپزخانه انجام داد اما در مورد آشپزخانه های صنعتی انجام این کار به این شکل امکانپذیر نمی باشد به دلیل اینکه با حجم زیادی از مواد غذایی سر و کار داریم.

برای انجام این پروسه در آشپزخانه های صنعتی میتوانیم از وان صنعتی استیل کمک بگیریم. این دستگاه از آخرین استانداردها و تکنولوژی های روز جهان برخوردار است و شما میتوانید برای شستشوی حجم زیادی از اقلام غذایی از آن بهره ببرید. این محصول دارای کاربردهای بیشماری است و نه تنها در کشور ما بلکه در آشپزخانه های صنعتی در کل دنیا استفاده میشود و یکی از تجهیزات بسیار پرفروش آشپزخانه های صنعتی به شمار میرود.

وان استیل صنعتی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

  • از ویژگی های یک وان استیل صنعتی با کیفیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
  • از جنس بدنه تمام استیل برخوردار است.
  • مناسب برای استفاده در جهت شستشوی انواع گوشت ها، سبزیجات و میوه جات است.
  • قابلیت کاربرد در هر مکانی را دارد.
  • کاملا ضد میکروب است و به سادگی تمیز و ضد عفونی میگردد.
  • در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان میدهد.
  • مجهز به شیر تخلیه می باشد.
  • طراحی منحصر به فردی دارد.
  • دارای چرخ هایی است که برای سهولت در جا به جایی مورد استفاده قرار میگیرند.
  • پایه های آن کاملا قابل تنظیم هستند.

انواع وان استیل صنعتی

  • وان استیل شستشو 100 سانتی متری

ساختار و بخش های خارجی این وان استیل کاملا از ورق استنلس استیل 304 ساخته شده اند.

مجهز به وان پرسی با رویه پرسی می باشد.

متشکل از چهار پایه  از پروفیل استنلس استیل است که توسط  پروفیل استنلس استیل   304  به یکدیگر کلاف شده اند.

این دستگاه شامل چهار عدد پایه قابل تنظیم است.

قطر سوراخ کف این محصول حدود 9 سانتی متر می باشد.

ابعاد خارجی این وان دارای * 50 عرض * 30 ارتفاع می باشند.

  • وان استیل شستشو  120 سانتی متری

اسکلت این مدل وان نیز به طور کامل از ورق و پروفیل استنلس استیل 304 تشکیل شده است.

شامل یک وان رویه جوشی می باشد.

این محصول نیز از چهار پایه تشکیل شده است که کامل قابل تنظیم هستند.

ضلع کناری این وان متشکل از دیواری دارای لبه های 5 سانتی متری می باشد.

ابعاد خارجی این مدل دارای *65 عرض * 85 ارتفاع است.

  • وان استیل شستشو  150 سانتی متری

جنس قسمت های خارجی وان استیل شستشوی 150 سانتی متری نیز از ورق و پروفیل استنلس استیل است که چهار پایه آن نیز از پروفیل استنلس استیل تشکیل شده اند.

همه پایه های این مدل نیز قابلیت تنظیم را دارند.

در وان شستشوی این مدل از یک طبقه مشبک با پروفیل 25*25 از جنس استنلس استیل استفاده شده است.

این محصول دارای *65 عرض * 85 ارتفاع است و قطر سوراخ کف آن حدود 9 سانتی متر می باشد.

  • وان استیل شستشو  190 سانتی متری

وان استیل صنعتی 190 سانتی متری نیز از نظر جنس مشابه موارد قبلی است و پایه های آن نیز قابل تنظیم هستند.

از نظر ابعاد نیز دارای طول *65 عرض * 85 ارتفاع  می باشد.

قطر سوراخ کف این محصول نیز حدودا 9 سانتی متر است.

مشخصات وان استیل صنعتی

  1. جنس بدنه استنلس استیل
  2. متشکل از پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع
  3. امکان پیچ کردن پایه ها
  4. ارائه بالاترین حد بهداشت
  5. دارای سینک با عمق زیاد
  6. سهولت در آبکشی
  7. دارای وان استنلس استیل
  8. نظافت آسان
  9. مقاومت بالا در برابر ضربه
  10. مناسب در جهت استفاده برای هر نوع مواد غذایی
  11. گارانتی معتبر
  12. خدمات پس از فروش
  13. قیمت اقتصادی
  14. قابل ساخت در ابعاد مختلف
  15. برخورداری از چرخ های ترمزدار

چرا خرید وان استیل برای آشپزخانه های صنعتی ضروری است؟

مواد غذایی، سبزیجات، میوه جات و سالادهایی که برای مشتری سرو میکنید باید کاملا تمیز و ضد عفونی باشند. چنانچه این اقلام غذایی را به صورت استریل نشده در اختیار مشتری قرار دهید ممکن است باعث ایجاد مسمویت در آن ها شود که این اتفاق به هیچ وجه به نفع شما نخواهد بود.ایجاد مسمومیت میتواند اعتبار مجموعه شما را زیر سوال ببرد و در نهایت مشتریانتان را از دست بدهید. وان استیل صنعتی را میتوان برای جلوگیری از اینگونه مشکلات به کار برد.

شما با استفاده از این وان های شستشو میتوانید انواع مواد غذایی را به بهترین نحو شستشو دهید و همه آلودگی های موجود در آن ها را از بین ببرید. عدم رعایت نکات بهداشتی به ضرر شما است و ممکن است باعث شود تا رستوران یا هتل شما بسته شود.

وان استیل صنعتی رستورانی

غالبا شیرهای صنعتی که روی وان های استیل وصل میشوند از نوع  شیر شاور صنعتی فنر دار هستند.این شیر روی وان نصب میگردد و باعث میشود فرآیند شستشو برای کاربر آسان شود به علت اینکه هم دارای ارتفاع مناسبی است و هم به سادگی قادر هستید در تمام بخش های وان شستشو از این شیر بهره ببرید و شستشوی محصول مورد نظر را داخل وان انجام دهید.

این وان ها در مدل های مختلفی وجود دارند که به سادگی میتوانید نوع مناسب را برای رستورانتان انتخاب نمایید به گونه ای که بهترین کارایی را برای شما داشته باشند و باعث افزایش رضایت مشتریان شما شوند.

وان استیل صنعتی جوشی

این مدل وان صنعتی استیل به وسیله یک ورق تولید میگردد به این شکل که ورق مورد نظر  پهن شده و دچار شکاف میشود. پس از اینکه پروسه خم خوردن آن ها انجام شد به هم جوش داده میشوند به همین دلیل به این محصولات، وان های استیل جوشی میگویند.

این مدل ها نسبت به نمونه های پرسی از قیمت های ارزان تری برخوردار هستند و اگر بودجه کافی در جهت خرید وان های پرسی را ندارید میتوانید این مدل  را خریداری کنید.

وان استیل صنعتی پرسی

وان های استیل صنعتی مدل پرسی در آغاز از کشورهایی مثل ایتالیا و ترکیه وارد ایران میشدند اما با گذشت زمان صنعتگران ما توانستند این محصولات را با بالاترین سطح کیفیت تولید کنند.

تجهیزات پرس بینظیری توسط تولید کنندگان ما در جهت تولید این وان ها استفاده میگردد که باعث میشود به بهترین شکل  ساخته شوند. وان های پرسی با ورق هایی در ابعاد مختلف تولید میشوند که هر مشتری بسته به نوع نیاز خود میتواند ابعاد مناسب را سفارش دهد. وان های شستشوی پرسی از ظاهر بهتری نسبت به مدل های جوشی برخوردار هستند و طول عمر بالایی نیز دارند.

وان استیل صنعتی دست دوم

وان های استیل به صورت دست دوم نیز در بازار موجود هستند که برخی از مجموعه ها ممکن است به دلیل کمبود بودجه تمایل به خرید آن ها داشته باشند.

در زمان خرید وان استیل صنعتی دست دوم نیز باید تمامی موارد با اهمیت را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید هوشمندانه ای داشته باشید. از این موارد میتوان به ظرفیت، جنس  و مجموعه ارائه دهنده این محصولات اشاره کرد.

قیمت وان استیل صنعتی

قیمت وان استیل صنعتی در درجه اول نسبت به ابعاد سفارش داده شده توسط مشتری محاسبه میگردد. این تجهیزات کاملا متناسب با فضای آشپزخانه شما قابلیت سفارشی سازی را دارند.

قیمت وان استیل شستشوی صنعتی به موارد دیگری نیز بستگی دارد که یکی از آن ها نوع استیل به کار رفته در آن است. هر چقدر کیفیت این استیل بالاتر باشد قیمت نیز بیشتر میشود. مقاومت استیل باعث میشود که این دستگاه به سادگی دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود.

با توجه به نوسانات نرخ ارز نمیتوان قیمت های ثابتی را برای ورق های استیل در نظر گرفت و همین موضوع باعث میشود که قیمت وان های استیل نیز متغیر باشد.

 نوع طراحی و ساختار این محصول  نیز در تعیین قیمت آن تاثیر دارند. هر چقدر دستگاه مورد نظر از طراحی بهتر و ساختار با کیفیت تری برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

برای استعلام دقیق قیمت وان شستشوی صنعتی میتوانید با ما تماس بگیرید.

خرید وان استیل صنعتی

برای خرید وان صنعتی استیل در ابتدا باید از طریق یک مجموعه معتبر و با سابقه اقدام کنید و در مورد این مجموعه اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

در ادامه باید کیفیت جنس این وان ها را در نظر بگیرید به دلیل اینکه نوع بی کیفیت این محصولات نیز به وفور در بازار یافت میشوند و استفاده از آن ها کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت.

وان های شستشوی صنعتی در ابعاد متفاوتی تولید میشوند و شما باید متناسب با ظرفیت مکان مورد نظر اقدام به خرید نوع مناسب کنید.

اگر قصد خرید وان استیل صنعتی را دارید میتوانید آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت از مجموعه معتبر پاسارگاد صنعت تهیه نمایید. برای ثبت سفارش کافیست با شماره های موجود در وبسایت ما تماس بگیرید.