در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

اجاق گریل لاواستون به دستگاهی گفته می‌شود که با استفاده از عناصر گرمایی مستقل به طبخ غذا می‌پردازد که در این شرایط شما را با اجاق گاز گریل زغالی روبرو می‌کند. معمولاً این چنین سیستمی دارای یک محفظه اصلی بوده که شما برای پخت غذا از محفظه استفاده می‌کنید و همچنین دارای یک منبع حرارت است و یک سیستم جریان هوا را هم برای توزیع حرارت و تنظیم دما باید در نظر بگیرید. لاواستون برای پختن مواد غذایی همچون سبزیجات، ماهی، سوخاری، گوشت، مرغ و میوه گزینه مناسبی است و اگر جزء افرادی هستید که به نظارت مستمر غذا عادت ندارید این دستگاه می‌تواند انتخاب مناسبی به شمار آید. صنایع پاسارگاد از جمله تولیدکنندگان اصلی این دستگاه است که با قیمت مناسب آن را به فروش می‌رساند و به همین دلیل، ما در ادامه بیشتر در مورد این دستگاه کاربردی با شما صحبت خواهیم کرد.

اهمیت استفاده از اجاق گریل لاواستون

اجاق گریل لاواستون یکی از اجاق گازهای بسیار به روزی است که به عنوان گریل زغالی از آن یاد می‌کنند و همان‌طور که می‌دانید رستورانداری از جمله مشاغل پرسود در ایران است که اگر رستوران‌داران از تجهیزات مناسب همچون گریل زغالی استفاده نکنند، نمی‌توانند سود خوبی را از رستوران خود به دست آورند.

 توجه داشته باشید حتی در فست فود هم استفاده از گریل زغال بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و به همین دلیل، خرید این چنین تجهیزاتی به هیچ عنوان هزینه اضافی به شمار نمی‌آید؛ چرا که گوشت به صورت کاملاً مستقیم در برابر حرارت قرار نمی‌گیرد، بلکه به صورت غیر مستقیم پخته می‌شود که معمولاً در بین تجهیزات آشپزخانه صنعتی گریل زغالی جزأ پیشرفته‌ترین تجهیزات به شمار می‌آید.

اجاق گریل لاواستون رومیزی

اجاق گریل لاواستون مدل رومیزی که کاربری تجاری دارد، در فست فودها، کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده و کاربرد قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در فضایی که با محدودیت روبرو هستید، برای پختن غذا و سرو آن از طراحی منحصر به فرد این نوع گریل زغالی به نحو احسن استفاده کنید.

 از جمله قابلیت‌هایی که این دستگاه به خود اختصاص می‌دهد، قابلیت تنظیم دما است که شما می‌توانید دمای آن را به میزان دلخواه خود به سادگی تنظیم کرده و سپس غذا را با دمای مناسب به راحتی بپزید. این نوع گریل زغالی دارای پایه‌های محکمی بوده که ایمنی کار با دستگاه را برای شما در هنگام پختن غذا تامین می‌کند.

 باید بدانید روی این دستگاه یک نوع سینی زغالی وجود دارد که باعث می‌شود زغال‌ها با سرعت هرچه تمام‌تر بتوانند ماهیت اصلی خود را به نمایش بگذارند و بدین ترتیب، سرعت پختن غذا را هم افزایش می‌دهند. ناگفته نماند که پاکسازی این دستگاه به هیچ عنوان کار سختی نیست؛ چراکه پایه‌های آن هم قابلیت جدا شدن دارد و شما بدین ترتیب می‌توانید پایه‌ها را به راحتی تمیز کنید. حقیقت امر این است که طعم و بوی غذا با این نوع گریل زغالی فوق العاده لذیذ خواهد بود؛ زیرا شما را با یک غذای دودی روبرو می‌کند. موادی که برای ساخت این دستگاه به کار می‌رود، در برابر آسیب دیدگی و زنگ زدگی این محصول را کاملاً مقاوم نگه می‌دارد و به همین دلیل، در طولانی مدت می‌توانید از این دستگاه به نحو احسن استفاده کنید.

اجاق گریل لاواستون ایستاده

از جمله انواع دیگر دستگاه اجاق گریل لاواستون می‌توان به مدل ایستاده آن اشاره کرد که همانند مدل رومیزی کارایی قابل قبولی را به خود اختصاص می‌دهد. می‌توان گفت بسیاری از کاربران خانگی خرید این گریل زغالی را را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند؛ چرا که با توجه به طراحی منحصر به فردی که داردريال مصرف زغال آن بسیار پایین است و با استفاده از زغال‌های مصنوعی می‌توانید بازدهی خوبی را از این دستگاه انتظار داشته باشید.

 پختن غذا با این نوع لاواستون هم همانند مدل رومیزی طعم منحصر به فردی دارد و طعم و بوی خاصی را به همراه می‌آورد. در مورد طراحی فوق العاده این دستگاه هم لازم به تعریف نیست؛ چرا که دارای پایه‌های محکمی بوده و همین امر می‌تواند ایمنی کار با دستگاه را تضمین کند.

 سرعتی که برای پختن غذا با این دستگاه وجود دارد را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت که این یکی از مزایای اصلی برای استفاده به شمار می‌آید. شما می‌توانید سینی زغالی این گریل زغالی را به راحتی پاک کنید که البته نسبت به دیگر دستگاه‌های گریل زغالی قطعاً سرعت پاکسازی بسیار بالاتری را می‌طلبد. از نظر زیبایی و شکل ظاهری هم می‌توان گفت یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید و شما می‌توانید برای تزیین فضای رستوران و آشپزخانه صنعتی خود روی طراحی منحصر به فرد این دستگاه حساب کنید.

تفاوت اجاق گریل لاواستون ایستاده و رومیزی

اجاق گریل لاواستون رومیزی با مدل ایستاده آن تفاوت‌هایی دارند که اولین تفاوت آن را می‌توان در نوع طراحی هر کدام جستجو کرد. بدین صورت که مدل رومیزی را شما در فضاهای کوچک هم به راحتی می‌توانید استفاده کنید و روی سطوح مختلف به راحتی کاربری خود را به نمایش می‌گذارد.

 در صورتی که مدل ایستاده گریل زغالی پایه‌های بلندی دارد که به راحتی روی زمین جای می‌گیرد و طبیعتاً ابعاد گریل زغالی رومیزی نسبت به مدل ایستاده کوچک‌تر است و شما در کافی شاپ‌ها به سادگی از این دستگاه می‌توانید می‌توانید استفاده کنید. در صورتی که برای آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران‌ها گریل زغالی ایستاده به خاطر ابعاد بزرگتری که دارد، قطعاً گزینه مناسب‌تری هم به شمار می‌آید. در این بین قابلیت حمل و نقل را هم نمی‌توان نادیده گرفت، به این دلیل که مدل رومیزی به خاطر ابعاد کوچکتر به راحتی حمل می‌شود، در صورتی که مدل ایستاده به خاطر وزن بیشتر هزینه حمل و نقل بالاتری را هم برآورد می‌کند. معمولاً برای پختن ماهی و سبزیجات گریل زغالی رومیزی و برای پخت گوشت و مرغ هم گریل زغالی ایستاده را می‌توانید انتخاب کنید. هزینه‌ای که شما برای گریل زغالی رومیزی برآورد می‌کنید، نسبت به مدل ایستاده بسیار کمتر است؛ چرا که طبیعتاً از متریال کمتری هم برای ساخت آن استفاده کرده‌اند.

از اجاق گریل لاواستون برای پختن چه غذاهایی می توان استفاده کرد؟

سوالی که بسیار مطرح می‌شود این است که با استفاده از اجاق گریل لاواستون می‌توان به پختن چه نوع غذاهایی اقدام کرد که باید گفت شما برای پختن غذاهای مختلف از قبیل مرغ، ماهی، سبزیجات، پیتزا، گوشت قرمز، سوخاری و … می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید؛ چرا که غذا را به صورت کاملاً یکنواخت برای شما طبخ می‌کند و همچنین طعم و مزه آن را از دست نمی‌دهد. این گریل زغالی به خاطر توزیع حرارت و تنظیم دما باعث می‌شود تا غذای مورد نظر شما در دمای مناسب پخته شود و لازم نیست تا نظارت مستمری روی غذا داشته باشید و به صورت همزمان می‌توانید به فعالیت‌های دیگر خود هم رسیدگی کنید.

مشخصات فنی اجاق گریل لاواستون

اگر به مشخصات فنی اجاق گریل لاواستون بخواهیم اشاره‌ای داشته باشیم، می‌توان گفت که بدنه دستگاه از ورق و پروفیل استیل ۳۰۴ ساخته شده است و همچنین جنس سینی که برای آن در نظر گرفته‌اند از جنس گالوانیزه بوده که این خود می‌تواند در طولانی مدت خاصیت ضد زنگ زدگی خود را هم به نمایش بگذارد.

 از سنگ نسوز و عایق کاری بین جداره‌ها هم برای ساخت اجاق گاز گریل زغالی ایستاده و رومیزی استفاده می‌کنند و شاسی اصلی هم از پروفیل‌های فولادی ساخته شده است. قابلیت تمیز کاری و نگهداری آسان گریل زغالی را هم نباید نادیده گرفت که شما می‌توانید با ضمانت نامه و گارانتی معتبر و به همراه خدمات پس از فروش نسبت به خرید این دستگاه هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

 در مورد جنس رویه اجاق گاز گریل زغالی هم باید گفت که از رویه چدن دامتیل نشکن ساخته شده که با مخزن لعاب کاری همراه است تا شما بتوانید سنگ از نوع لاوا را درون آن بریزید. ولوم قطع و وصل از جنس باکالیت نسوز است که با فشار گاز و توان متفاوتی در دو مدل رومیزی و ایستاده شما را روبرو می‌کند.

 سیستم گرمایشی این دستگاه هم با استفاده از برنرهای استیل خطی امکان‌پذیر است که شما با پایه‌های پروفیل استنس استیل که قابلیت ریگلاژ دارد و از پلاستیک فشرده ساخته شده است، در کنار نشان استاندارد ملی ایران که درج شده است می‌توانید از خرید خود نهایت اطمینان را داشته باشید.