در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

کابینت استیل در آشپزخانه‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، و… و حتی در خانه‌های شخصی، بدلیل ویژگی‌های منحصر به فرد بهداشتی، ظاهری و عملکردی خود استفاده‌های بسیاری دارد. مزایای کابینت استیل سبب فراگیری استفاده از آن در صنایع مختلف و استفاده‌های گوناگون شد. استفاده از کابینت استیل ضد زنگ در آشپزخانه‌های پادگان‌ها تا اتاق عمل بیمارستان‌ها کاربرد دارد. صنایع پاسارگاد تولید کابینت استیل با کیفیت و دوام بالا را سرلوحه کار خود در این بخش قرار داده است. نمونه‌های تولید داخل حتی از کارهای خارجی ترک و چینی سبقت گرفته، و کیفیت و دوام بیشتر را به نمایش می‌گذارند. استفاده این کابینت‌ها در نوع دیواری یا زمینی وجود دارد که در ادامه بصورت کامل بررسی می‌شود. به کاربردهای این نوع کابینت و معایب و مزایای آن نیز در ادامه اشاره می‌کنیم.

کابینت استیل چیست؟

از انواع کابینت‌های فلزی که مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند، می‌توان به کابینت استیل ضد زنگ اشاره کرد. کابینت‌های تمام استیل صنعتی، دچار آسیب با حرارت نمی‌شوند. قطعاً استفاده از استیل ضد زنگ بجای چوب در روکش و مغزی کابینت، مقاومت آن را مخصوصاً در مکان‌های صنعتی و پر استفاده بیشتر می‌کند. وجود کروم بعنوان ضد زنگ در این نوع فلز، محبوبیت آن را بیشتر می‌کند. به دلیل سبکی، مقاومت و کیفیت ساخت بالا و از جهتی ظاهر بسیار زیباتر در بین کابینت‌های فلزی، کابینت استیل گران‌ترین نوع کابینت فلزی صنعتی محسوب می‌شود. تمیز کردن آسان و رعایت بهداشت در سطح بالا، یکی از مهم‌ترین برتری‌های کابینت استیل ضد زنگ نسبت به دیگر کابینت هاست. این موضوع به ‌اندازه‌ای حیاتی و مهم می‌شود؛ که در اتاق عمل بیمارستان و جایی که نیاز به بیشترین حد استریلیزاسیون داریم؛ از کابینت‌های استیل ضد زنگ دیواری یا زمینی استفاده می‌شود.

کاربردهای کابینت استیل

آنچه از نکات استیل گفتیم، استفاده گسترده آن در مراکز مختلف را به ارمغان می‌آورد. کاربرد عمده کابینت‌های استیل صنعتی مربوط به این بخش هاست:

  • آشپزخانه‌های صنعتی
  • پادگان‌های نظامی
  • بیمارستان و درمانگاه‌ها
  • کارخانه‌ها
  • رستوران‌ها
  • فست فودی‌ها
  • آزمایشگاه‌ها
  • آشپزخانه منازل
  • برخی مغازه‌ها
  • سردخانه‌های صنعتی مواد غذایی

انواع کابینت‌های استیل

کابینت‌های استیل در مدل‌های مختلف و طرح‌های گوناگونی ساخته می‌شوند. برای مثال کابینت استیلی که در سلف دانشگاه‌ها و آشپزخانه بیمارستان‌ها استفاده می‌شود؛ از یک یا چند محفظه خالی مانند سینک برای قرار گرفتن طبق‌های مواد غذایی نیاز دارد. کابینت استیل مورد استفاده در آشپزخانه منازل، باید کشویی یا درب دار باشند. در کارخانه شاید نوع دیگری از کابینت استیل برای نگهداری و طبقه بندی وسایل مورد استفاده باشد. انواع کلی کابینت‌های استیل به دو مدل دیواری و زمینی تقسیم می‌شود.

کابینت‌های استیل می‌توانند به شکل آبچکان استیل صنعتی، کابینت استیل با اجاق گاز و یا کابینت استیل با سینک ظرفشویی نیز باشند.

ساخت کابینت استیل سفارشی

صنایع پاسارگاد، با تجربه فراوان در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، امکان ساخت کابینت استیل با ابعاد سفارشی را فراهم کرده است. طرح‌ها و مدل‌های موجود در شرکت ما، پاسخگوی نیازهای موجود در زمینه کابینت‌های استیل صنعتی می‌باشد. حال اگر ابعاد خاصی برای یک مجموعه مورد نیاز باشد، ساخت آن نیز انجام می‌پذیرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت استیل

جنس این کابینت‌های با دوام از استنلس استیل 304 با ضخامت بسیار عالی است. این آلیاژ کارایی و دوام اثبات شده دارد؛ به همین دلیل ساخته شدن کابینت استیل با این جنس، کیفیت آن را بیمه می‌کند. نوع دربدار این کابینت‌ها، از لولاهای آرام بند صنعتی و بدون صدا و نیز همانند بدنه اصلی از استنلس استیل ساخته می‌شود. امکان ایجاد یا چند طبقه درون این کابینت‌ها بسته به نیاز فراهم است. جابجایی و شستشوی طبقات نیز به وسیله ریل ممکن است؛ البته گاه این کابینت‌ها دارای قفسه‌های ثابت و جدا نشدنی هستند. طول، عرض و ارتفاع و از همه مهم‌تر، وزن این کابینت‌ها، متغیر بوده و هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
  • نظافت و رعایت بهداشت راحت‌تر
  • دوام و مقاومت بالای طولانی‌تر و بیشتر
  • نصب ساده
  • قابلیت ایجاد ابعاد و مدل‌های مختلف از کابینت
  • یک دست بودن متریال ساخت
  • زیبا و مدرن برای حفظ ظاهر خوب

خرید کابینت استیل صنعتی

صنایع پاسارگاد، پیشگام در تولید کابینت‌های استیل صنعتی برای مصارف گوناگون، امروزه سفارش مشتریان را در هرجای ایران ثبت و به تولید می‌رساند. کابینت صنعتی زمینی و کابینت صنعتی دیواری، دو تخصص ما در تولید کابینت‌های استیل است. قابلیت ساخت این کابینت‌ها به صورت سفارشی طبق ابعاد مختلف و نقشه‌های استاندارد روز دنیا، در این مجموعه وجود دارد. کیفیت برتر محصولات تولید شده صنایع پاسارگاد، برآمده از تکنولوژی بروز دستگاه‌های پیشرفته و دانش متخصصین و مهندسین این شرکت است.

کابینت استیل کشویی

درب کابینت‌های استیل دیواری و زمینی، می‌تواند به صورت کشویی ساخته شود. کشویی یا همان ریل دار شدن درب‌ها، منوط به نیاز و استفاده آن است. استفاده از کابینت استیل در مکان‌های کوچک‌تر مانند فست فودی‌ها و رستوران‌های کوچک، باید متناسب با فضای موجود باشد. یکی از راهکارهای استفاده از فضای کمتر برای استفاده از کابینت‌ها، ریلی کردن درب‌های آن است.

کابینت استیل صنعتی نسوز

کابینت‌های دیگری که در خانه‌ها یا بسیاری از مکان‌های دیگر استفاده می‌شود؛ معمولاً چوبی و از مواد قابل اشتعال ساخته می‌شود. این موضوع در کارخانه‌ها و بیمارستان‌ها یا دیگر اماکن وسیع، خطرساز و نیازمند توجه است. یکی از بهترین کاربردهای کابینت استیل، به دلیل ضد حریق بودن و تشکیل شدن آن از فلز و ورقه‌های فلزی است. در بین کابینت‌های مدرن، می‌توان به کابینت استیل به دلیل ضد اشتعال بودن آن اشاره کرد.