در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

ممکن است این سوال بارها به ذهنتان خطور کرده باشد که محیط هایی مانند بیمارستان ها یا آسایشگاه ها چگونه حجم عظیمی از ملحفه ها را در طول روز شستشو میدهند؟  در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که در این مکان ها از یکی از تجهیزات کاربردی لاندری به نام اتو غلطک محلفه استفاده می کنند. بدون استفاده از این دستگاه اتو کردن ملحفه ها با حجم زیاد کار بسیار دشوار و طاقت فرسایی به نظر میرسد به همین دلیل عموما اینگونه مکان ها به این دستگاه مجهز هستند.با بهره گیری از اتو غلطک صنعتی میتوان ملحفه هایی با ابعاد بزرگ را نیز صاف کرد و در این زمینه با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد.

ضرورت داشتن اتو غلطک صنعتی

در مکان های بزرگ مانند بیمارستان ها تعداد زیادی از ملحفه باید شستشو داده شوند و همانطور که میدانید انجام این کار با دست امکانپذیر نمی باشد.

در برخی مکان ها ملحفه ها باید در کمترین زمان شسته شوند به دلیل اینکه امکان انتشار آلودگی از طریق آن ها زیاد است.استفاده از این اتوها تا حد زیادی باعث کاهش مصرف انرژی میگردد و موجب افزایش بهره وری از آن میشود.

این تجهیزات به بهترین شکل ممکن ملحفه ها را اتو می کنند به طوری که اثری از چین و چروک روی آن ها باقی نمیماند.اتو غلطک ها از لحاظ ابعادی خیلی جاگیر نیستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

انواع اتو غلطک صنعتی

یکی از انواع این تجهیزات اتوی تک غلطک یا تک رول است که از آن در جهت صاف کردن ملحفه های با ابعاد کوچکتر و در فضاهای با وسعت کمتر استفاده می کنند. این دستگاه ها به شکل دستی یا خودکار برقی عمل می کنند. این نوع اتو به شکلی طراحی شده است که هم به صورت یک طرفه و هم به صورت دو طرفه قابل استفاده است. در مدل یک طرفه ملحفه ها را از بخش جلویی دستگاه وارد کرده و پس از پایان یافتن کار از همان بخش اقدام به خارج کردن آن ها می کنند.

اتوهای دو غلطکی متشکل از دو سیلندر می باشند که قادر هستند در مقیاس های بزرگتری کار اتو کشی را انجام دهند. کیفیت این دستگاه ها بسیار بالا است و به ملحفه ها آسیبی وارد نمی کنند و خروجی آن ها ایده آل است. سیستم گرمایشی این نوع اتوها هم به شکل بخار و هم به صورت برق می باشد.

اتوهای غلطک در جهت تکمیل پروسه شستشو در کنار لباسشویی های صنعتی قرار میگیرند و یکی از مهم ترین قسمت های یک لاندری محسوب میشوند.

ویژگی های اتو غلطک صنعتی

در این بخش به بارزترین ویژگی های اتو غلطک صنعتی اشاره میکنیم:

  1. سرعت عمل مناسب
  2. استحکام و مقاومت زیاد
  3. بالاترین سطح بهداشت
  4. صرفه جویی در زمان
  5. بهینه سازی مصرف انرژی
  6. ایجاد خط اتوی صاف
  7. توزیع دما به صورت یکنواخت
  8. بدون سر و صدا
  9. قیمت مناسب
  10. ایمنی بالا
  11. استفاده بهینه از انرژی
  12. هماهنگی فوق العاده غلطک ها
  13. استفاده و نگهداری آسان

مزایای استفاده از اتو غلطکی صنعتی

  • رضایت افراد

صاف و بدون چروک بودن ملحفه ها باعث رضایت افرادی میشود که از آن ها استفاده می کنند و میتواند یک وجه تمایز بزرگ برای مکان هایی مانند هتل ها یا بیمارستان ها باشد. این رضایت میتواند تا حد زیادی باعث پیشرفت کار شما شود.

  • کارایی بالا

اتو غلطکی صنعتی دارای کارایی بالایی است و میتواند حجم زیادی از ملحفه را در کمترین زمان شستشو دهد. با بهره گیری از این دستگاه نیاز شما به نیرو های کار زیاد از میان خواهد رفت.

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

عملکرد این اتوها به شکلی است که تا حد زیادی در وقت و هزینه های شما صرفه جویی خواهند کرد.

  • دسترسی راحت

تهیه این تجهیزات کار سختی نیست و به سادگی قابل دسترس هستند اما برای خرید آن ها مراجعه به مجموعه های معتبر و  با سابقه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد.

  • افزایش عمر ملحفه ها

اتو غلطک های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که به بافت پارچه ها هیچ آسیبی نمیزنند و با خیال راحت میتوانید از آن ها استفاده کنید.

اهمیت استفاده از اتو غلطکی صنعتی برای هتل ها

در صنعت گردشگری و هتل داری بهداشت یکی از ارکان بسیار مهم محسوب میشود. به همان اندازه ای که برای مشتریان یک هتل کیفیت غذا اهمیت دارد نظافت سایر اقلام مانند ملحفه ها نیز بسیار مهم است.

چنانچه تمامی موارد را در مجموعه خود رعایت کنید اما به تمیزی و بهداشت توجه لازم را نداشته باشید تاثیر بسیار منفی در کسب و کار شما خواهد داشت. هتل داری شغل بسیار پر رقابتی است و جلب رضایت مشتریان را باید در الویت قرار داد تا بتوان در این شغل موفق شد.

صاف و بدون چروک بودن ملحفه ها از مواردی است که میتواند شما را از رقبایتان متمایز کند و جلب رضایت مسافران را به همراه داشته باشد.

اهمیت استفاده از اتو غلطکی صنعتی برای بیمارستان ها

بیمارستان ها جزء مراکزی هستند که رعایت نکات بهداشتی در آن ها حرف اول را میزند. ملحفه ها همواره در تماس با بدن بیماران هستند و شستشوی مرتب آن ها بسیار ضروری می باشد. با شستشوی ملحفه ها در فواصل زمانی معین از انتقال این آلودگی ها و بیماری ها به افراد دیگر تا حد زیادی جلوگیری میشود.

تعداد بیماران یک بیمارستان بسیار زیاد است و همین موضوع باعث میشود ملحفه های زیادی نیز برای اتو کردن وجود داشته باشند. شستن این اقلام به هیچ وجه به صورت دستی قابل انجام نیست و به همین دلیل بهترین انتخاب برای این مراکز استفاده از اتو غلطکی صنعتی می باشد.با استفاده از این تجهیزات در اسرع وقت تمامی ملحفه ها اتو و صاف میشوند و میتوان مجددا از آن ها استفاده کرد.

خرید اتو غلطک صنعتی

نکات بسیاری وجود دارند که در زمان خرید اتو غلطکی صنعتی باید به آن ها توجه کنید که در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را ذکر میکنیم:

در زمان انتخاب یک اتو غلطک مناسب برای ملحفه در ابتدا باید تعداد ملحفه هایی که در طول شبانه روز قرار است اتو کنید را در نظر بگیرید.

نوع کسب و کار خود را نیز در حین انتخاب مد نظر قرار دهید به این مفهوم که دستگاه را برای استفاده در یک بیمارستان میخواهید یا یک هتل. اتوهایی که در بیمارستان ها استفاده میشوند به دلیل حجم زیاد ملحفه ها باید در ابعاد بزرگتری بوده و از تعداد غلطک های بیشتری برخوردار باشند.

کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت اتو غلطک ملحفه نیز از پارامترهای موثر است که نباید در هنگام خرید آن را نادیده گرفت.

توصیه میکنیم خرید این دستگاه را از یک مجموعه معتبر انجام دهید تا از سلامت و کیفیت آن مطمئن باشید.

در هنگام خرید این اتوهای صنعتی حتما بودجه خود را نیز در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. بهتر است در مورد خرید تجهیزات لاندری کیفیت را فدای قیمت نکنید و گول قیمت های ارزان برخی از مراکز را نخورید. در مقابل،  خرید این تجهیزات با قیمت های غیر منطقی و بسیار بالا را نیز به شما توصیه نمیکنیم.

چرا باید از ما خرید کنید؟

  1. درک نیازهای مشتری و کمک به رفع آن ها
  2. تنوع بالا در محصولات
  3. تحویل کالا در کمترین زمان
  4. امکان تست دستگاه پیش از تحویل
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
  6.  ارائه دستگاه های ساخته شده از بهترین قطعات
  7. مشاوره پیش از خرید

قیمت اتو غلطک ملحفه

عوامل بسیاری هستند که در قیمت اتو غلطک صنعتی موثر می باشند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم:

برند سازنده

اولین موردی که در قیمت اتو غلطک تاثیر دارد برند سازنده آن است. هر برندی قیمت متفاوتی را برای محصولات خود ارائه میدهد که بر اساس هزینه های پروسه  تولید متغیر می باشد.

کیفیت قطعات

زمانی که یک تولید کننده از قطعات با کیفیت برای ساخت تجهیزات خود استفاده میکند قطعا هزینه های بیشتری را برای خرید قطعات متحمل میشود که این هزینه ها مستقیما روی قیمت ها تاثیر میگذارند.

نوسانات نرخ ارز

نوسانات نرخ ارز نیز تاثیر بسیاری در تغییر قیمت های اتوهای صنعتی دارند به دلیل اینکه باعث افزایش یا کاهش هزینه های تولید میشوند.

نوع دستگاه

همانطور که اشاره کردیم این تجهیزات در انواع مختلفی وجود دارند که قیمت های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. به عنوان مثال اتوهای دو غلطکی ممکن است نسبت به مدل های تک غلطکی از قیمت های بیشتری برخوردار باشند.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی یکی از با اهمیت ترین تجهیزات لاندری پرداختیم و در مورد مزایا، کاربردها و ویژگی های آن صحبت کردیم. در انتهای مطلب نیز نکات مهم در زمان خرید این اتوهای صنعتی و عوامل موثر بر قیمت های آن ها را ذکر کردیم. به صورت کلی خرید هر نوع تجهیزات لاندری از یک مکان معتبر میتواند خیال شما را از بابت تمامی این موارد راحت کند و دستگاه خریداری شده نیز بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد.

اگر قصد خرید اتو غلطک ملحفه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. اگر پرسشی در این زمینه دارید میتوانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آن ها مشاوره دریافت کنید.