در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در آشپزخانه های صنعتی سیخ شور است. این دستگاه کمک زیادی به آشپزها در حین کار میکند به ویژه آشپزخانه هایی که در آن کباب با حجم زیاد سرو میشود.

همانطور که میدانید شستشوی سیخ ها حتی در حجم پایین نیز کار ساده ای نیست به دلیل اینکه موادی که به این سیخ ها میچسبند به سختی تمیز میشوند. از طرفی شستشوی سیخ ها کار بسیار زمان بری است و همین عوامل باعث میشوند که نیاز به چنبن دستگاهی در آشپزخانه های صنعتی احساس شود.

در اینگونه شرایط رستوران ها و سایر مکان هایی که دارای آشپزخانه های صنعتی هستند از این سیخ شورها استفاده می کنند تا بتوانند در کمترین زمان و به بهترین شکل سیخ ها را شستشو دهند.

کاربرد دستگاه سیخ شور

دستگاه سیخ شور دارای کاربردهای بسیاری است که در ادامه برخی از آن ها را بیان میکنیم:

  1. رستوران ها و فست فودها
  2. هتل ها
  3. کترینگ ها
  4. آشپزخانه های صنعتی
  5. تالارهای پذیرایی
  6. بیمارستان ها
  7. مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها

انواع دستگاه سیخ شور

  • دستگاه سیخ شور اتوماتیک

همانطور که از نام این مدل مشخص است به شکل اتوماتیک کار کرده و نیازی به دخالت دست ندارد. این ماشین توسط شیر تخلیه باعث خارج شدن آب های آلوده داخل دستگاه میشود. سیخ شور مانند ماشین ظرفشویی صنعتی دارای تایم شستشوی قابل تنظیم می باشد و قادر است 300 سیخ را در 20 دقیقه شستشو دهد. این ویژگی موجب میشود که در مصرف آب تا حد زیادی صرفه جویی شود. استفاده از این دستگاه سرعت شستشو را بالا برده و به زمان زیادی نیز احتیاج ندارد.

بدنه خارجی و مخزن این ماشین از فولاد ضد زنگ تولید شده است که مقاومت زیادی دارد و باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود. سیخ شور دارای عایقی است که باعث میشود صدای کمی در آشپزخانه ایجاد گردد.مهم ترین ویژگی سیخ شور مدل اتوماتیک این است که پس از پایان فرآیند شستشو به صورت خودکار خاموش میشود.

  • دستگاه سیخ شور حلزونی

از انواع دیگر این تجهیزات میتوان به سیخ شور مدل حلزونی اشاره کرد. این ماشین سیخ ها را به شکل دورانی شستشو میدهد و مصرف آب پایینی دارد.

طراحی این دستگاه در ابعاد کوچک باعث شده است که فضای کمی را در آشپزخانه اشغال کند به جزء آن پایه های چرخ داری در بخش زیرین دستگاه نصب شده اند که باعث سهولت در حرکت آن میشوند.پایه ها دارای قفل می باشند و از این قابلیت میتوان در جهت ثابت نگه داشتن دستگاه استفاده نمود.

مزایای استفاده از سیخ شور

استفاده از سیخ شورها دارای مزایای بسیاری است که این مزایا شامل موارد زیر میشوند:

سهولت در نظافت

ساختار این تجهیزات به شکلی است که تمیز کردن آن ها بسیار ساده می باشد و هیچ نوع فضای مخفی که باعث ذخیره کردن باقیمانده های غذا شوند در آن ها مشاهده نمیشود.

دقت بالا در شستشو

سیخ شورها با دقت بالایی پروسه شستشو را انجام میدهند و هیچ اثری از بقایای کباب ها روی سیخ ها باقی نمیماند.

صرفه جویی در مصرف آب

در هر مرتبه که این دستگاه سیخ ها را شستشو میدهد حدود 30 لیتر در مصرف آب صرفه جویی میشود. این ویژگی برای مجموعه هایی که بزرگ هستند و مصرف زیادی دارند بسیار کاربردی است.

بهداشت

بهداشت سیخ ها در هنگام پخت غذا از اهمیت بسیاری برخوردار است و استفاده از دستگاه سیخ شور بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف محسوب میشود.

سرعت بالا

شستشو توسط این تجهیزات با سرعت بالایی انجام میشود و تا حد زیادی در زمان صرفه جویی میگردد.

راهنمای خرید دستگاه سیخ شور

نکات بسیار مهمی هستند که در زمان خرید سیخ شور باید به آن ها توجه کنید در ادامه این نکات را بررسی میکنیم:

گارانتی

دستگاهی که خریداری میکنید باید دارای گارانتی باشد تا در صورتی که با مشکل مواجه شد بتوانید از آن استفاده کنید.

کیفیت تولید

کیفیت ساخت سیخ شور را باید از جهت های مختلف بررسی کنید که از میان این موارد میتوان به جنس و میزان مقاومت آن اشاره کرد.

ابعاد و ظرفیت

در نظر گرفتن ابعاد و ظرفیت ماشین سیخ شور اهمیت زیادی دارد. باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه به سادگی  در مکان مورد نظر جا بیفتد و ظرفیت آن متناسب با استفاده شما باشد.

سهولت در استفاده و تمیز کاری

دستگاهی که انتخاب میکنید باید دارای ساختاری ساده باشد تا به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید. از طرفی باید به گونه ای باشد که بخش های مختلف آن قابل دسترس باشند تا بتوان به آسانی آن را تمیز کرد.

قیمت دستگاه سیخ شور

برای دستگاه های سیخ شور نمیتوان قیمت های دقیقی را عنوان کرد به دلیل اینکه قیمت های آن ها تحت تاثیر عوامل مختلفی هستند. در وهله اول کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت این تجهیزات میتوانند مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت های آن ها باشند.

از طرفی مجموعه های مختلفی اقدام به ارائه تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله ماشین سیخ شور می کنند و هر کدام از آن ها نیز قیمت های متفاوتی را برای تولیدات خود ارائه میدهند. این قیمت ها در هر مجمموعه ای بر اساس هزینه های تولید و نیروی انسانی  در نظر گرفته میشوند.نوسانات نرخ ارز نیز در قیمت سیخ شور تاثیر مستقیمی دارند و میتوانند باعث افزایش و کاهش قیمت ها شوند.

اگر قصد خرید دستگاه سیخ شور را دارید کافیست با مجموعه ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا بتوانید این کالا را با بالاترین کیفیت و اقتصادی ترین قیمت خریداری کنید. اگر در مورد این دستگاه پرسشی دارید میتوانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کنند.