در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

همانطور که میدانید تجهیزات بسیاری در یک لاندری وجود دارند که این تجهیزات به نوعی مکمل هم هستند و در کنار یکدیگر است که میتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. ممکن است نبود هر یک از آن ها باعث کاهش سرعت روند شستشو، آبگیری و خشک کردن البسه و دیگر اقلام مشابه شود..یکی از این تجهیزات ماشین پتو شوی صنعتی است که دستگاهی بسیار کاربردی می باشد. با ما در ادامه مطلب همراه شده تا با این دستگاه بینظیر بیشتر آشنا شوید.

پتو شور خشک کن دار چیست؟

پتوها جزء اقلامی هستند که همواره شستشوی آن ها با چالش همراه بوده است به دلیل اینکه پتوها وزن سنگین تر و ابعاد  بزرگتری   نسبت به البسه دارند. پتو شور خشک کن دار یکی از تجهیزات پر کاربرد لاندری است و همانطور که از نامش مشخص است در جهت شستشوی پتوها به کار میرود. با استفاده از این دستگاه دیگر چالش و دشواری های همیشگی را در زمان شستشوی پتوها نخواهید داشت.

مجموعه هایی که در زمینه شستشوی پتو فعالیت می کنند به وفور از این دستگاه بهره میبرند همچنین مراکزی مانند بیمارستان ها، خوابگاه ها و مدارس شبانه روزی نیز از پتوشورهای صنعتی استفاده می کنند. ابعاد کوچکتری از این تجهیزات وجود دارند که برای مصارف خانگی به کار میروند و مناسب محیط های بزرگ یا صنعتی نیستند.

با کمک دستگاه پتو شور خشک کن دار شما میتوانید پتوها را در ابعاد و جنس های مختلف به راحتی شستشو دهید و با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد. با کمک این دستگاه میتوانید انواع ملحفه و پتو را با آب سرد یا گرم  بشویید و با سرعت عمل بالایی که دارد در زمان خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید. عموما تجهیزات پتوشویی صنعتی دارای قابلیت چرخش معکوس هستند که این قابلیت باعث میشود کیفیت پاکیزگی افزایش پیدا کند.

مزایای استفاده از پتو شور خشک کن دار

استفاده از پتوشور صنعتی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه آن ها را بیان میکنیم:

صرفه جویی در وقت

تمام پروسه های شستشوی پتوها در این دستگاه به شکل اتوماتیک و در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد این موضوع باعث میشود تا حد زیادی در زمان شما صرفه جویی گردد.

قیمت مناسب

پتو شور خشک کن دار نسبت به کارایی که دارد از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این تجهیزات در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که میتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید کنید.

نگهداری ساده

این دستگاه به شکلی طراحی شده که نیاز به نگهداری خاص یا پیچیده ای ندارد و کاملا مجهز به فناوری هوشمند می باشد.

حفظ کیفیت پتو

پتوها دارای بافت های متفاوتی هستند که این مسئله باید در زمان شستشو در نظر گرفته شود. با استفاده از این تجهیزات دیگر نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت و پتوهای دارای بافت های مختلف را به سادگی میتوانید شستشو دهید.

مشخصات پتو شور خشک کن دار

  1. بدنه تمام استیل و مقاوم
  2. مجهز به اینورتر
  3. برخورداری از فناوری بخار برای از بین بردن میکروب ها
  4. دارای سیستم راستگرد و چپگرد
  5. مجهز به صفحه نمایش
  6. قدرت موتور بالا
  7. قابلیت تنظیم برنامه شستشو

نحوه عملکرد دستگاه پتوشویی صنعتی

نحوه عملکرد این دستگاه مشابه با ماشین لباسشویی صنعتی است و به آسانی میتوانید از آن استفاده کنید. بعد از قرار دادن پتوها در دستگاه مقداری مواد شوینده به آن ها اضافه کنید سپس شیر آب را باز کنید تا دستگاه فرآیند شستشو را آغاز کند. پس از پایان پروسه شستشو اگر پتوشوی شما مجهز به دستگاه خشک کن نبود باید از یک خشک کن صنعتی استفاده کنید یا آن ها را در مکان مناسبی آویزان کرده تا خشک شوند.

با کمک پتو شور خشک کن دار میتوانید چندین پتو را به صورت همزمان شستشو دهید و برای مراکز بزرگ و مجموعه هایی که افراد زیادی در آن ها کار می کنند گزینه های بسیار مناسبی محسوب میشوند.

کاربرد دستگاه پتوشویی صنعتی

این دستگاه نیز مانند سایر تجهیزات لاندری کاربرد گسترده ای در مکان های مختلف دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  •  خشکشویی ها
  • خوابگاه های دانشجویی
  • مدارس شبانه روزی
  • بیمارستان ها
  • آسایشگاه ها
  • پادگان های نظامی

قیمت پتو شور خشک کن دار

در این بخش از مطلب قصد داریم به بررسی عوامل موثر در قیمت دستگاه پتوشویی صنعتی بپردازیم:

  • برند تولید کننده

در بازار برندهای بسیاری وجود دارند که اقدام به ساخت تجهیزات لاندری می کنند.هر یک از این برند ها با محاسبه هزینه های تولید خود و مواد اولیه استفاده شده در ساخت، قیمت های مختلفی را برای این تجهیزات ارائه می کنند.

  • جنس بدنه

پتو شور خشک کن دار همواره در تماس با آب و رطوبت است و همین موضوع لزوم داشتن بدنه ای با جنس مقاوم را ضروری میسازد.این عامل نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت می باشد.

  • قابلیت های شستشو

این تجهیزات بر اساس مدلی که دارند قابلیت های گوناگونی را در زمان شستشو ارائه میدهند که بر اساس این قابلیت دارای قیمت های متفاوتی هستند.

  • قدرت موتور

نقش قدرت موتور را نمیتوان در قیمت های نهایی دستگاه پتو شور خشک کن دار نادیده گرفت. هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد قیمت های بالاتری نیز برای دستگاه در نظر گرفته میشود.

  • کیفیت قطعات

تولید کنندگان از قطعات مختلفی در ساخت این دستگاه ها استفاده می کنند که این قطعات دارای کیفیت های متفاوتی هستند و میزان این کیفیت میتواند تاثیر بسزایی در قیمت ها داشته باشد.

  • ظرفیت

پتو شور خشک کن دار در ظرفیت های مختلفی ارائه میشود که هر کدام از آن ها قیمت های متفاوتی دارند.

خرید پتو شور خشک کن دار

در هنگام خرید پتو شور خشک کن دار لازم است تا برخی نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه این نکات را شرح میدهیم:

  1. مهم ترین قدم این است که این تجهیزات را از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری کنید و به هیچ وجه به دنبال برندهای ناشناس و نا معتبر نروید.
  2. در هنگام خرید حتما سلامت دستگاه مورد نظر را بررسی کنید البته با خرید از مراکز معتبر میتوانید این اطمینان را داشته باشید که دستگاه سالم است.
  3. جنس بدنه این دستگاه به دلیل مجاورت با آب و رطوبت باید از مقاومت کافی برخوردار باشد که این موضوع را در هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید تا از مشکلاتی مانند خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری شود.
  4. دستگاه پتوشور صنعتی که انتخاب میکنید باید از گارانتی معتبر برخوردار باشد تا در صورت وقوع مشکلات احتمالی بتوانید از آن استفاده کنید.
  5. قدرت موتور تجهیزات لاندری از مهم ترین فاکتورهایی است که باید در زمان خرید به آن توجه کنید به دلیل اینکه در محیط های صنعتی از این دستگاه به دفعات زیادی استفاده میشود و باید از توان مناسب برخوردار باشد.
  6. دستگاه پتو شور خشک کن دار در ظرفیت های مختلفی در بازار به فروش میرسد که در انتخاب ظرفیت آن باید دقت زیادی به خرج دهید.  توصیه ما به شما عزیزان این است که این ظرفیت را متناسب با استفاده روزانه خود انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را برای لاندری شما داشته باشد.

سخن آخر

این روزها بیشتر مراکز بزرگ یا صنعتی به دنبال تجهیزاتی هستند که بتوانند به بهترین شکل ممکن پتوها را شستشو دهند. همین موضوع باعث شده که مجموعه های زیادی اقدام به تولید این تجهیزات لاندری کنند. لازم است پیش از هر اقدامی اطلاعات کافی در مورد مجموعه مورد نظر کسب کنید و با اطمینان حاصل کردن از کیفیت و سلامت دستگاه خرید خود را انجام دهید. اگر قصد خرید پتو شور خشک کن دار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.