در حال نمایش 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

تجهیزات سلف سرویس از جمله تجهیزات بسیار کاربردی و ضروری در مکان‌هایی هستند که سرو غذا در آن انجام می‌شود و این مکان‌ها می‌توانند شامل رستوران‌ها، فست فودها و فضاهای این چنینی دیگر باشند. باید گفت چنین تجهیزاتی را معمولاً برای بالا بردن زیبایی و بهره‌وری محیط رستوران صاحبان مشاغل گوناگون خریداری می‌کنند.

به همین دلیل، کیفیت ساخت این تجهیزات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای افزایش کارایی و سرعت بخشیدن به خدمات سلف سرویس استفاده از چنین تجهیزاتی مورد توجه قرار می‌گیرد؛ چرا که بدین صورت مشتریان می‌توانند غذای خود را انتخاب کرده و نسبت به سرو آن اقدام کنند. صنایع پاسارگاد یکی از سازندگان معتبر تجهیزات لاندری است که این تجهیزات را هم با کیفیت و استاندارد بالا تولید و به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

معرفی تجهیزات سلف سرویس

حال که در مورد ماهیت تجهیزات سلف سرویس با شما صحبت کرده‌ایم، بهتر است به معرفی این تجهیزات هم بپردازیم. به خاطر داشته باشید که این تجهیزات در ابعاد و اندازه‌ای که شما سفارش می‌دهید طراحی و ساخته می‌شوند و همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و با نشان ملی استاندارد، ضمانت اصالت و کیفیت کالا را تضمین می‎کنند. تیم پاسارگاد که این تجهیزات را برای شما تولید می‌کنند از تبحر و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند و با این حساب اگر بخواهیم به معرفی این تجهیزات بپردازیم شامل:

·کانتر بین اجاقی

شما برای اینکه نظم خاصی را به آشپزخانه صنعتی خود به نمایش بگذارید، می‌توانید از وسایلی مانند کانتر بین اجاقی در بین تجهیزات مختلف سرو غذا استفاده کنید؛ چرا که بدین صورت وسایل مورد نیاز را برای پختن غذا روی آن قرار می‌دهید تا بتوانید به راحتی از آن‎ها استفاده کنید.

 در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودی‌ها و مکان‌های این چنینی دیگر از این وسیله همان‌طور که گفته شد برای نظم دهی بیشتر محیط می‌توان استفاده کرد. برند پاسارگاد با متریال استنلس استیل نسبت به ساخت این محصول اقدام کرده و شما به صورت سفارشی می‌توانید ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید. نشان استاندارد ملی ایران که روی دستگاه درج شده است، خرید آنلاین شما را تضمین می‌کند.

·       کانتر تاپینگ

کانتر تاپینگ یک نوع میز استیل است که برای تفکیک مواد اولیه جهت آماده‌سازی سریع غذا بخش‌های مختلفی را به خود اختصاص می‌دهد. این وسیله بسیار ضروری در آشپزخانه‌های تجاری و صنعتی مورد کاربرد قرار می‌گیرد و فرایند آماده سازی غذا را در سریع‌ترین حالت ممکن قرار می‌دهد.

 بدین ترتیب سرعت کار افزایش پیدا کرده و شما در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید غذای مورد نظر را به مشتری تحویل دهید. از جمله مزایایی که کانترتاپینگ به خود اختصاص می‌دهد، این است که شما به راحتی می‌توانید مواد اولیه خود را سازماندهی کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن غذا را سرو کنید که همین امر روی رضایت مشتری تاثیر بسزایی می‌گذارد.

·کانتر ساده

یکی دیگر از تجهیزات سلف سرویس کانتر ساده است که برای نگه داشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کانتر بعد از کانتر گرم و سرد و قاشق و چنگال در خط سلف سرویس قرار می‌گیرد و تا حدودی برای تکمیل زیبایی، این محصول در ابعاد و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود و با متریال استنلیس استیل در طولانی مدت مقاومت و طول عمر خود را به تضمین می‌کند. پایه این نوع کانتر از پروفیل اسننس استیل ساخته می‌شود که قابلیت ریگلاژ داشته و رف هم از شیشه نشکن یا سکوریت می‌تواند باشد که این خود می‌تواند طبق سفارش شما با ورق استنلس استیل هم ساخته شود.

·کانتر سرد تشتک دار

کانتر سرد تشتک دار با داشتن دو یا سه درب برای نگهداری مواد غذایی ساخته می‌شود که روی تشتک هم برای سرو فضایی را طراحی کرده‌اند و معمولاً در سالن‌های غذاخوری سلف سرویس، کانتر سرد تشک‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای نمایشگر دیجیتالی است؛ همچنین با قابلیت‌های دیگری همچون ترموسات و چراغ هشدار ساخته می‌شود و یونیت برودتی این محصول متناسب با ابعاد و اندازه قدرت خود را نشان می‌دهد. وزن تقریبی کانتر چیزی حدود ۲۰۰ الی۲۵۰ کیلوگرم است که با نشان استاندارد ملی ایران شما را از خرید خود در بین تجهیزات سلف سرویس مطمئن می‌کند.

·کانتر سرد رویه مسطح کشودار

کانتر سرد رویه مسطح کشودار هم یکی دیگر از کالاهایی است که در دسته‌بندی تجهیزات سلف سرویس قرار می‌گیرد. صنایع پاسارگاد به عنوان یک برند داخلی با استفاده از متریال استنلس استیل این محصول را تولید و به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

 این کانتر دارای چندین کشوی مجزا بوده که هر کدام از طراحی و کیفیت منحصر به فردی برخوردار هستند و شما این اختیار را دارید تا مواد غذایی خود را به راحتی و به صورت کاملاً مجزا در این کشوها قرار دهید. به هر حال کشوهای متنوع در ابعاد سفارشی شما را از انتخابی که دارید پشیمان نمی‌کند.

 در این بین، باید گفت که یونیت برودتی به عنوان یک سیستم خنک کننده با برندهای مختلف کمپرسور و کندانسور، ساخت این محصول را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. چراغ هشدار، نمایشگر دیجیتال وترموسات از جمله قابلیت‌هایی است که می‌توان از این محصول انتظار داشت. این کانتر بنابر سفارش شما در ابعاد و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود.

·کانتر صندوق

کانتر صندوق که با آن صندوق فیش‌گیری هم می‌گویند، محلی برای نشستن منشی است که دردسته‌بندی تجهیزات سلف سرویس شناخته می‌شود و عمدتاً برای تکمیل زیبایی خط سلف، در بین کانترها به فروش می‌رسد. جنس رویه، شاسی، پوشش خارجی و همچنین کشوی مجزای ریلی همگی از متریال استنس استیل هستند که شما می‌توانید در ابعاد و اندازه‌های مختلف از برند پاسارگاد این محصول را سفارش دهید.

·کانتر قاشق و چنگال

کانتر قاشق و چنگال در خط سلف سرویس از اهمیت بسیار بالایی برای نظم دهی به محیط سلف برخوردار است که با استفاده از چنین محصولاتی، مشتری حق انتخاب دارد. این کانتر از بدنه و شاسی استنس استیل ساخته شده و در قسمت ابتدایی سلف سرویس قرار می‌گیرد.

 طبقه‌ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است، به صورت یک تکه بوده ومی‌تواند محصولات غذایی را به راحتی نگه دارد؛ همچنین مقاومت و عمر بالای دستگاه به خاطر استفاده از متریال استنلس استیل است که شما را از انتخابی که دارید، در طولانی مدت ناامید نخواهد کرد.

·کانتر گرم رویه مسطح

این نوع کانتر که برای گرم نگه داشتن غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد، با رویه خود به عنوان میز کار می‌تواند در بین تجهیزات سلف سرویس، یکی از تجهیزات ضروری و کاربردی به شمار می‎آید. سیستم گرم کننده این کانتر برقی و به صورت المنت است و با وجود نمایشگر دیجیتالی، چراغ هشدار و همچنین ترموستات، لازم نیست نسبت به کیفیت ساخت آن و طراحی فوق العاده‌ای که ارائه می‌دهد هیچگونه شک و تردیدی به دل راه دهید.

·کانتر گرم بنماری

کانتر گرم بنماری یک نوع کانتر برای سرعت بخشیدن به به سرو غذاهای گرم است که به خاطر داشتن سیستمی گرم کننده جایگاه خاصی را برای انواع مواد غذایی مشخص می‌کند. این نوع کانتر با داشتن مخزنی بزرگ که دارای سیستمی برای چرخش آب است، ظروف بنماری را با گرمای غیرمستقیم گرم و تازه نگه می‌دارد. این محصول هم مانند دیگر تجهیزاتی که در خط سلف سرویس قرار دارد، از استنلس استیل ساخته شده و با سیستم گازی/ برقی (المنت) گرم کننده خود قابلیت‌های متنوع دیگری همچون چراغ هشدار، نمایشگر دیجیتال و ترموسات را ارائه می‌دهد.

·کانتر گرم بیمارستانی

این کانتر سیار بیشتر در فضاهای بیمارستانی، سالن‌های غذاخوری، اداره‎های بزرگ و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گرم شدن غذا به خاطر المنت‌هایی است که در وان دستگاه قرار گرفته‌اند. با این کانتر می‌توان از 3 ظرف بنماری استفاده کرد. این نوع کانتر هم دارای نمایشگر دیجیتال، چراغ هشدار، ترموسات و سیستم  گرم کننده برقی و گازی است. به خاطر استفاده از متریال استنلس استیل قطعاً شما نسبت به طول عمر این محصول می‌توانید مطمئن باشید.

قیمت تجهیزات سلف سرویس

همان‌طور که گفته شد تجهیزات سلف سرویس کم نیستند و محصولات مختلفی را شامل می‌شوند، با این حساب شما قیمت هر کدام از این تجهیزات را باید با توجه به ابعاد و اندازه آن، قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد و نوع برند تولید کننده برآورد کنید. صنایع پاسارگاد به عنوان یک برند داخلی، سعی می‌کند محصول تولیدی خود را با کیفیت بالایی ارائه دهد و با کمتری قیمت به فروش برساند تا رضایت مشتریان را در طولانی مدت بدست آورد.

خرید تجهیزات سلف سرویس

برای خرید تجهیزات سلف سرویس باید برند معتبری را انتخاب کنید که این برند از کیفیت و امنیت ساخت بالای تجهیزات شما را مطمئن کند. ضد زنگ بودن تجهیزات یکی دیگر از نکات کلیدی در هنگام خرید است که متریالی نظیر استلس استیل از جمله متریال‌های باکیفیتی است که با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا ارائه می‌شود.

قبل از سفارش و خرید آنلاین این تجهیزات لطفاً مساحت و ابعاد آشپزخانه صنعتی خود را هم بررسی کنید و سپس ابعاد مناسب را برای ساخت کانترها سفارش دهید؛ چراکه این تجهیزات برای رفاه و راحتی کار کارکنان و مشتریان هستند و نباید دست و پاگیر باشند.

صنایع پاسارگاد یکی از برندهای بسیار معتبری است که با سابقه 20 ساله خود، با طراحی ابعاد و اندازه درخواستی شما، بهترین و مرغوب‌ترین تجهیزات را در خط سلف سرویس ارائه می‌دهد. با این وجود بهتر است بدانید که امروزه خرید آنلاین بهترین روش برای تهیه تجهیزات این چنینی با قیمت پایین و کیفیت بالا به شمار می‌آید.