در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

مخلوط کردن دو یا چند ماده جامد یا پودری، برای بدست آوردن یک ترکیب یک دست، در ابعاد بسیار بزرگ با دست امکان پذیر نیست. همزن دستی نیز، در استفاده های گوناگون خود، جوابگوی نیاز صنعتی و قنادی ها و کارخانه ها و… نیست. در این شرایط باید از دستگاهی به نام میکسر صنعتی، استفاده کرد.

میکسر صنعتی چیست ؟

میکسرهای صنعتی، دستگاه‌هایی با توانایی ترکیب دو یا چند مایع و جامد هستند. به این دستگاه‌ها، همزن صنعتی نیز گفته می‌شود. مواد غذایی یا مواد شیمیایی، پس از قرار گرفتن درون مخزن میکسر و چرخش پره های همزن درون مخزن؛ به خوبی ترکیب می‌شوند و در صورت ادامه عملکرد دستگاه، ذرات مخلوط بدست آمده تا حد امکان کوچک و ریز می شوند. میکسر صنعتی از یک مخزن اصلی و یک بیلچه یا تیغه درون مخزن ساخته شده‌اند. تیغه های میکسر، با توجه به موادی که قصد میکس کردن آن ها را داریم؛ متغیر هستند.

 برای مثال، شکستن یک ماده جامد یا ترکیب یک مایع با یک پودر، نیازمند تیغه ها و همزن های متفاوتی است. بهداشت و مقاومت بالای مورد نیاز این دستگاه ها، سازندگان آن را مجاب می کند تا از فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم در ساخت این دستگاه ها استفاده کنند. البته میکسر های صنعتی چدنی نیز در بازار وجود دارند. ترکیب مواد با یکدیگر، در حجم بسیار بالا و سرعت بالا، مزیت این میکسر های صنعتی است. دلیل عملکرد در سرعت بالا، چرخش سریع تیغه های درون مخزن است.

کاربرد میکسر صنعتی چیست ؟

در صنایع تصفیه آب، خودرو، رستوران ها ، کافی شاپ ، آشپزخانه های صنعتی ، کشاورزی، دارویی و آرایشی و بهداشتی؛ استفاده از میکسر صنعتی کاربرد های گسترده ای دارد. مواد خوراکی، پلیمرها، انواع شوینده‌ها و داروهای درمانی، در این دستگاه‌ها ترکیب می‌شوند. بسیاری از صنایع امروزی، نیاز قطعی به میکسر صنعتی دارند. میکسرها همچنین بعنوان یک همزن برقی، در قنادی‌ها و نانوایی‌ها، برای هم زدن خمیر و ترکیب مواد مختلف برای پخت نان و کیک استفاده می‌شوند. در هرکجا که نیاز به ترکیب کردن دو یا چند ماده بصورت مداوم داشته باشیم؛ استفاده از میکسر صنعتی کاربرد دارد.

میکسر صنعتی کوچک

با میکسرهای صنعتی کوچک، می‌توان نیاز مجموعه‌های کوچکتر از یک کارخانه بزرگ را، تامین کرد. ترکیب یا شکستن مواد مختلف به یک ترکیب، در ابعاد کوچکتر، توسط میکسر صنعتی کوچک امکان پذیر است. مقرون به صرفه بودن، اشغال فضای کم، سهولت استفاده و تنوع کاربرد از مزیت‌های میکسر صنعتی کوچک است. برندهای مختلفی در بازار تجهیزات میکسر صنعتی، خط تولید فعال این دستگاه را دارند؛ اما خرید از فروشگاهی که خدمات پس از فروش مناسب و قطعات جانبی دستگاه را در دست دارد؛ انتخابی ایمن‌تر است.

میکسر صنعتی مواد غذایی

میکسرها علاوه بر استفاده برای مواد شیمیایی، جهت ساخت و تولید مواد غذایی بصورت صنعتی نیز استفاده می‌شوند. خمیر نان و شیرینی، ترکیب مواد غذایی با هم و استفاده‌هایی از این دست؛ سبب بهره گیری از میکسرهای صنعتی مواد غذایی شده است. افزایش سرعت میکس مواد و بهبود کیفیت نهایی، از جمله مزایای استفاده از میکسر صنعتی مواد غذایی می‌باشد. بهداشت و ایجاد یک محیط تمیز در مخزن میکسر ها و رعایت استاندارد های غذایی، از دیگر مزایای این دستگاه های صنعتی است.

میکسر صنعتی مایعات

مخلوط کردن انواع مایعات و ترکیب آن‌ها در صنایع مختلفی مانند داروسازی، شیمیایی، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. با استفاده از میکسر مناسب در ابعاد مورد نیاز، می‌توان از ترکیب کردن مایعات؛ محلول یا سوسپانسیون مورد نظر را ایجاد کرد. ساخت امولسیون، سوسپانسیون و هوادهی به مایعات نیز از جمله کارهایی است که می‌توان با استفاده از میکسر صنعتی مایعات انجام داد. میکسرهای صنعتی مایعات، مخزن متفاوتی با مخزن‌های عادی دارند.

میکسر صنعتی در تهران

این دستگاه‌های پیشرفته، در شهر تهران بیشترین کاربرد و استفاده را دارند. رستوران‌ها، کارخانه‌ها، قنادی‌ها و تمامی اصنافی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند؛ می‌توانند در شهر تهران نیز میکسرهای صنعتی را سفارش دهند. تضمین اصالت کالا و کیفیت بالای محصولات ارسالی توسط صنایع پاسارگاد تضمین می‌شود.

قیمت میکسر صنعتی

قیمت انواع مدل‌های میکسر صنعتی اسپیرال FIMAR را می‌توانید از صنایع پاسارگاد استعلام بگیرید. میکسرهای صنعتی اسپیرال FIMAR جز بهترین مدل‌های همزن برای صنایع غذایی در رستوران‌ها می‌باشد. این دستگاه در مدل‌های 30 و 45 لیتری موجود می‌باشد. مدل 45 لیتری آن قیمت بیشتری نسبت به مدل 30 لیتری دارد. در واقع با افزایش حجم این دستگاه، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. این دستگاه‌ها با سرعت چرخش مخزن 100 الی 200 دور در دقیقه، به یکی از بهترین انتخاب‌های صنایع غذایی و مواد خوراکی تبدیل شده اند.

خرید میکسر صنعتی

دستگاه‌های همزن صنعتی برای استفاده صنایع مختلف، قابل خرید در حجم‌های متفاوت است. آنچه در خرید این دستگاه‌ها مهم است، توجه به نیاز و برند سازنده دستگاه است. بررسی قطعات دستگاه از لحاظ موجود بودن در بازار، موضوع پنهانی است؛ که در حین سرویس یا تعویض قطعات خراب شده‌ی دستگاه اهمیت پیدا می‌کند. در کل، بهترین کار مشاوره با افراد خبره پیش از خرید چنین دستگاه‌های پیچیده صنعتی است. برای خرید دستگاه میکسر صنعتی، کافیست به فروشگاه‌های معتبر در زمینه تولید و عرضه این دستگاه‌ها مراجعه کنید. فروشگاه‌هایی که ارسال مستقیم به سراسر کشور دارند؛ گزینه بهتری برای خرید هستند. صنایع پاسارگاد، مدل‌های موجود را در سایت قرار داده است و همچنین می‌توانید برای سفارش و راهنمایی‌های بیشتر به همین سایت مراجعه کنید.

کلام آخر

صنایع پاسارگاد پیشگام در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. ساخت و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا، توسط این شرکت ممکن شده است. صنایع پاسارگاد تولید کننده این تجهیزات، محصولاتی را ارائه می کند؛ که توان رقابت با محصولات خارجی را دارند.