در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

 سبد ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از مهم ترین لوازم جانبی ماشین های ظرفشویی صنعتی محسوب میشود. نوع این سبدها بر اساس میزان و نوع ظروف مورد نظر تعیین میگردد. سبدهای ظرفشویی مدل صنعتی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا اطلاعات کاملی در مورد این سبدهای کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

  • سبد مخصوص قاشق چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی

در این مدل سبدها قاشق ها و چنگال ها را برای شستشو به شکل فله ای درون دستگاه قرار میدهند.  در کف این سبدها سوراخ های ریزی وجود دارند که قاشق ها و چنگال ها از درون آن ها عبور نمی کنند و به سادگی میتوانید آن ها را شستشو دهید.

  • سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی

 این مدل سبد ماشین ظرفشویی مخصوص شستشوی بشقاب ها است که یکی از پرفروش ترین مدل ها محسوب میشود. در این دستگاه میتوانید بشقاب ها را به طور منظم قرار داده تا به بهترین شکل ممکن شسته شوند.

  • سبد کاسه و لیوان ماشین ظرفشویی صنعتی

همانطور که از نام این سبد ماشین ظرفشویی صنعتی مشخص است به منظور شستشوی کاسه ها و لیوان ها از آن بهره میبرند. تنها کافی است کاسه ها و لیوان ها را درون این دستگاه قرار داده و یک شستشوی عالی را دریافت نمایید.

  • سبد مخصوص سینی سلف ماشین ظرفشویی صنعتی

 برای شستن سینی سلف سرویس در ماشین های ظرفشویی باید ملاحظات خاصی در نظر گرفته شود. در این مورد باید ابعاد سینی سلف را در نظر بگیرید تا بتوانید از سبد مناسبی در این زمینه استفاده کنید تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

اهمیت طراحی مناسب سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

به جرات میتوان گفت نوع طراحی سبد ماشین ظرفشویی صنعتی  در کارآمد بودن دستگاه تاثیر بسزایی دارد. مهم است که سبد مورد نظر قابلیت تغییر داشته باشد و در مواقعی بتوان برخی از قسمت های آن را باز کرد یا اقدام به اضافه کردن یک طبقه به آن نمود.

این موارد از قابلیت های یک سبد ماشین ظرفشویی مناسب هستند که به روش طراحی آن مربوط میشوند. برای نمونه طراحی باید به گونه ای باشد که بتوان سبد قاشق ها را در مواقع نیاز به دستگاه اضافه کرد یا در شرایطی که به وجود آن نیازی نیست بتوان به سادگی آن را از دستگاه جدا کرد.

در هنگام طراحی سبد ظرفشویی صنعتی باید برآورد صحیحی صورت گرفته باشد و فضای درستی نسبت به گنجایش کلی دستگاه به بشقاب ها، لیوان ها و سایر ظروف اختصاص داده شود. همه عوامل ذکر شده دلایل قاطع کننده ای برای اثبات این موضوع هستند که طراحی مناسب ماشین ظرفشویی مدل صنعتی تا چه حدی میتواند در کارایی آن تاثیر بگذارد.

مکان نگهداری سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

عموما برای شستشوی ظروف در مکان های صنعتی  به تعداد زیادی از این سبدها نیاز است به دلیل اینکه حجم زیادی غذا در این مکان ها سرو میشوند.

 برای نگهداری از این سبدها در آشپزخانه های صنعتی میتوانید از رک یا قفسه نگهداری سبد استفاده نمایید البته لازم به ذکر است که مکان نگهداری سبد دستگاه ظرفشویی صنعتی میتواند روی میز ورود و خروج آن نیز باشد.

چه دلایلی ممکن است باعث آسیب دیدن سبد ماشین ظرفشویی صنعتی شود؟

در این قسمت از مطلب 3 دلیل مهم که میتوانند باعث آسیب دیدن سبد ظرفشویی صنعتی شوند را ذکر میکنیم:

اولین نکته ای که حائز اهمیت است این است که در هنگام کار با این دستگاه از قرص یا مایع شوینده مناسب استفاده کنید. استفاده از شوینده نامناسب میتواند آسیب های زیادی به آن وارد کند.

آب های شهری عموما دارای املاحی هستند که در صورت ورود به سبد ماشین ظرفشویی میتوانند باعث آسیب دیدن آن شوند.

اگر ظروف را به طور صحیحی بارگیری نکنید میتوانند در این سبدهای ظرفشویی ایجاد مشکل کنند.

قیمت سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

برای سبد ماشین ظرفشویی صنعتی به دلیل نوسانات نرخ ارزی که در بازار وجود دارد نمیتوان قیمت ثابتی را در نظر گرفت. قیمت این سبدها نیز مانند هر محصول دیگری با بالا رفتن نرخ ارز افزایش پیدا میکند.

از آن گذشته تولید کننده هایی که اقدام به تولید سبدهای ظرفشویی می کنند ممکن است از متریال هایی با کیفیت های متفاوت در این زمینه استفاده کنند و هزینه های تولید آن ها با یکدیگر فرق داشته باشد. همین موارد باعث میشوند که در مجموعه های مختلف اختلاف قیمت هایی را در این زمینه مشاهده کنید.

پیشنهاد ما به شما برای خرید این سبدهای کاربردی مراجعه به مراکز یا فروشگاه های اینترنتی معتبر است. با خرید از این مجموعه ها میتوانید این محصولات را بدون واسطه و با قیمت های مناسب تهیه نمایید. از آن گذشته به سادگی میتوانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تصمیم  بهتری بگیرید.

راهنمای خرید سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

ممکن است قصد خرید یک سبد ماشین ظرفشویی صنعتی را داشته باشید یا دستگاه شما دچار آسیب دیدگی شده و قصد تعویض آن را دارید. در این شرایط بهترین کار این است که از طریق مراکز معتبر فروش سبدهای ماشین ظرفشویی صنعتی اقدام به خرید کنید.

خرید از این مراکز باعث میشود که خیالتان بابت کیفیت دستگاه مورد نظر راحت باشد. جنس بدنه این سبدها از اهمیت ویژه ای برخوردار است به دلیل اینکه در تماس با آب و رطوبت هستند و اگر کیفیت لازم را نداشته باشند امکان زنگ زدگی و خوردگی در آن ها وجود دارد.

خرید سبد ماشین ظرفشویی باید متناسب با نوع ظروف و استفاده شما انجام شود تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

برای خرید سبد ماشین ظرفشویی صنعتی با قیمت و کیفیت عالی کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.