در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

کباب پز ریلی اتوماتیک در انواع مختلفی امروزه توسط صنایع پاسارگاد تولید می‌شود و می‌توان گفت این دستگاه از جمله تجهیزات پخت غذا در رستوران‌ها، غذاخوری دانشگاه‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی، تالارها، بیمارستان‌ها و بسیاری از مکان‌های این چنینی دیگر هستند.

 کیفیت ساخت بالای دستگاه‌های کباب پز ریلی به صورت اتوماتیک باعث می‌شود تا در طولانی مدت افراد بتوانند به پخت انواع کباب بدون دغدغه و نگرانی بپردازند. ناگفته نماند که کبابپز‌های ریلی اتوماتیک با نشان استاندارد ملی ایران، امروزه معمولاً با گارانتی و خدمات پس از فروش تولید و روانه بازار آنلاین می‌شوند.

معرفی کباب پز ریلی اتوماتیک

کباب پز ریلی اتوماتیک که امروزه در مدل‌های گوناگون تولید و روانه بازار می‌شود، از جمله محصولات پرفروش صنایع پاسارگاد است که هر کدام از این مدل‌ها، ویژگی‌های خاص خود را به نمایش می‌گذارند. می‌توان گفت کباب پزهای ریلی اتوماتیک از سرعت کاری بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل، زمانی که شما قصد دارید به حجم بالایی از کباب برای پخت در آشپزخانه‌های صنعتی بپردازید، می‌توانید از چنین دستگاهی استفاده کنید.

 مهم‌ترین ویژگی که کباب پز‌های ریلی اتوماتیک به خود اختصاص می‌دهند، پایین بودن مصرف انرژی است که البته اینچنین ویژگی از لحاظ اقتصادی هم می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. شما برای اینکه بتوانید انواع کباب را بدون روغن و هیچ‌گونه دود به راحتی بپزید، بهتر است نسبت به خرید این چنین دستگاه‌هایی تمایل نشان دهید.

ویژگی های کباب پز ریلی اتوماتیک

کباب پز ریلی اتوماتیک که شما انتخاب می‌کنید باید یک سری ویژگی‌ها را دارا باشد تا در طولانی مدت شما را بابت انتخابی که دارید، ناامید نکند. از جمله این ویژگی‌ها را اگر بخواهیم نام ببریم، شامل:

  • اتوماتیک بودن اولین ویژگی کلیدی است شما می‌توانید به این دستگاه اختصاص دهید، این‌چنین انواع کباب کوبیده، برگ، سلطانی و … را دستگاه برای شما به صورت کاملاً آبدار آماده می‌کند.
  • حرارت یکنواخت و ملایم دستگاه باعث می‌شود کباب شما کاملاً مغز پخت شود.
  • این دستگاه به شما کمک می‌کنند تا قبل از اینکه کباب وارد مرحله پخت شود، امکان تغییر و جابجایی سیخ‌ها را نیز داشته باشید.
  • پایین بودن مصرف گاز و انرژی هم جزء ویژگی‌های منحصر به فرد به شمار می‌آید.
  • معمولاً کباب پز‌های ریلی اتوماتیک برای اینکه سرعت پخت کباب را بتوانید کنترل کنید، دارای ولوم بوده تا شما بتوانید از طریق آن حرارت را کم یا زیاد کنید.
  • بدنه تمام استیل کباب پزهای ریلی اتوماتیک قابلیت ضد خوردگی و ضد زنگ دارند.
  • عدم استفاده از روغن هم خود ویژگی مهم دیگری است.
  • برای کار با این دستگاه لازم نیست یک فرد ماهر زمانی را برای پخت کباب سپری کند؛ چرا که این دستگاه به سادگی این کار را برای شما انجام می‌دهد.
  • در صورت تعمیر شما می‌توانید قطعات را به راحتی در بازار پیدا کنید.
  • برخی از کباب‎پزهای ریلی صنعتی اتوماتیک دارای تکنولوژی اینورتر هستند.
  • طبخ انواع کبابت بدون ایجاد دود را هم نباید در این بین فراموش کرد.
  • این‌چنین دستگاهی از ایمنی بالایی برخوردار است و هزینه نگهداری بالایی هم ندارد.

انواع کباب پز ریلی اتوماتیک

صنایع پاسارگاد از جمله صنایع معتبری است که در زمینه تولید کباب پز ریلی اتوماتیک بسیار خوش می‌درخشد و در این بین، انواع مختلف کباب پز ریلی را به صورت اتوماتیک به بازار آنلاین عرضه می‌کند. اگر بخواهیم به بررسی هر کدام بپردازیم، می‌توان موارد زیر را معرفی کرد که عبارتند از:

1.کباب پز ریلی صنعتی مدل زرین

این مدل پرفروش کباب پز ریلی اتوماتیک برای پخت کباب کوبیده، جوجه، برگ و انواع کباب‌های متنوع دیگر با طراحی ایستاده و ثابتی که دارد و با استفاده از گاز شهری و کپسولی مورد کاربرد قرار می‌گیرد. می‌توان گفت این مدل کباب پز ریلی صنعتی، از مصرف گاز و انرژی پایینی برخوردار است و با نشان ملی استاندارد ایران جزء دستگاه‌های کاربردی به شمار می‌آید که شما برای پخت کباب بدون دود روی کارایی این دستگاه می‌توانید حساب کنید؛ همچنین این دستگاه دارای ولوم بوده که شما با کم و زیاد کردن آن قادر خواهید بود کبابی آب‌دار و خوشمزه را برای طبخ آماده کنید.

2.کباب پز ریلی صنعتی مدل زمرد

مدل زمرد کباب پز ریلی اتوماتیک هم جزء مدل‌هایی است که برنامه‌های پخت متنوعی دارد و با قابلیت پخت ۳۶۰ درجه می‌توانید به عنوان کباب پز دبلروی کارایی آن حساب کنید. نوع پخت این کباب‌پز به صورت تابشی است که بدون آشپزی ماهر و اپراتور هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد پخت کباب با این دستگاه، ۳۵ سانتی‌متر برآورد می‌شود که با تکنولوژی اینورتر و موتور قدرتمندی که دارد، شما را از انتخابی که داشته‌اید در طولانی مدت پشیمان نخواهد کرد.

 این مدل کباب پز ریلی جزء دستگاه‌های بسیار محبوب و پرفروش است که معمولاً اکثر افراد به خاطر قدرت بالای موتور این دستگاه و همچنین مصرف پایینی که دارد، به استفاده از آن تمایل نشان می‌دهند؛ همچنین شما می‌توانید از قابلیت تعویض شعله‌ها و فندک جرقه زن آن هم در شرایطی که نیاز دارید به راحتی استفاده کنید.

3.کباب پز ریلی صنعتی مدل چیتا

این مدل کباب پز ریلی اتوماتیک عملکرد خود را به صورت اتوماتیک در دو نوع معمولی و عریض ارائه می‌دهد که معمولاً در آشپزخانه‌های صنعتی و انواع رستوران‌ها مورد کاربرد قرارمی‌گیرد. شما اگر به دنبال طبخ کباب‌های آبدار، سالم و با طعمی بی‌نظیر هستید، بهتر است نسبت به خرید این چنین تجهیزات پخت غذایی توجه بیشتری داشته باشید؛ چرا که کیفیت پخت کباب را تضمین می‌کند و با حرارت یکنواخت، کبابی مغز پخت را تحویل شما می‎دهد. این مدل دستگاه کباب پز ریلی به صورت اتوماتیک با ۱۲ ماه گارانتی و ۲۴ ماه خدمات پس از فروش خیال شما را بابت کیفیت کالا راحت می‌کند.

4.کباب پز ریلی صنعتی مدل چیتا دبل

مدل چیتا دبل هم یکی دیگر از انواع کباب پز ریلی اتوماتیک است که برند صنایع پاسارگاد نسبت به ساخت آن اقدام کرده است. شما می‌توانید از این دستگاه در دو نوع معمولی و عریض استفاده کنید و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، در طولانی مدت نسبت به استفاده از آن مطمئن باشید.

 این کباب‌پز سرعت پخت کباب را افزایش می‌دهد و به خاطر توان موتور بالایی که دارد، راندمان کاری قابل قبولی را می‌توان از آن انتظار داشت. این دستگاه از جنس بدنه خارجی و داخلی استیل با کیفیتی ساخته شده که همین امر باعث مقاومت و ماندگاری بالای آن می‌شود، حقیقت امر این است که قطعات این دستگاه کاملاً در دسترس هستند که چنانچه در طولانی مدت به تعمیر این دستگاه نیاز باشد، شما قطعات آن را می‌توانید به راحتی پیدا کنید.

5.کباب پز ریلی صنعتی مدل برلیان (میکس پز)

این مدل کباب پز ریلی اتوماتیک با ظرفیت پخت 1200 سیخ در ساعت می‌تواند پخت کباب را همزمان از دو طرف به صورت مجزا انجام دهد. توجه داشته باشید که مصرف گاز این دستگاه بسیار پایین بوده و لازم نیست بابت برآورد هزینه انرژی آن دغدغه و نگرانی خاصی داشته باشید.

 در دسته‌بندی تجهیزات پخت غذا این نوع کباب پز حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد و جزء پرفروش‌ترین کباب پز‌های صنعتی به شمار می‌آید. به خاطر داشته باشید که این دستگاه مجهز به باتری بوده که در هنگام قطعی برق هم بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و به همین دلیل، بهترین دستگاه برای استفاده در بیمارستان، تالار و بسیاری از مکان‌های این چنینی دیگر است.

 این نوع کباب پز ریلی با برق ۲۲۰ ولت تک فاز کارایی خود را به نمایش می‌گذارد و با تکنولوژی اینورتر قطعاً مصرف انرژی پایین را جزء ویژگی‌های کلیدی خود قرار می‌دهد. در ساخت این دستگاه از سرامیک‌های نسوز استفاده شده که با بدنه تمام استیل شما می‌توانید به ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی آن مطمئن باشید.

6.کباب پز ریلی صنعتی مدل یاقوت

این مدل دستگاه کباب پز ریلی اتوماتیک به خاطر سرعت کاری بالایی که دارد، در آشپزخانه‌های صنعتی زیادی مورد کاربرد قرار می‌گیرد. این دستگاه قابلیت شمارش سیخ را دارد که این خود یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می‌آید. شعله سرامیکی این کباب پز ازریختن روغن روی کباب جلوگیری کرده و همین امر باعث می‌شود تا دود خاصی به وجود نیاید. مصرف گاز این دستگاه بسیار پایین بوده و شما از حداکثر انرژی آن می‌توانید استفاده کنید. پخت تابشی اینمدل کباب‌پز باعث می‌شود تا شما بدون ایجاد دود بتوانید در طولانی مدت نسبت به کارایی این دستگاه احساس رضایت داشته باشید.

قیمت کباب پز ریلی اتوماتیک

قیمت انواع کباب پز ریلی اتوماتیک با در نظر گرفتن قابلیت‌هایی که دارد، محاسبه می‌شود، به عنوان مثال شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که قیمت کباب پز ریلی صنعتی مدل یاقوت با مدل برلیان (میکس پز) یکی باشد؛ چراکه مدل برلیان (میکس پز) قطعاً از قابلیت‌هایی بیشتری بهره می‌برد که میکس پز بودن آن یک قابلیت ویژه است. نوسانات قیمت این چنین دستگاه‌هایی به خاطر مدل، ظرفیت، جنس بدنه و … آن‌ها است.

خرید کباب پز ریلی اتوماتیک

امروزه در رستوران‌ها، کباب پزی‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و… استفاده از کباب پز ریلی اتوماتیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که باعث راحتی کار افراد سرآشپز می‌شود و معمولاً با حرارت یکنواخت این کباب پزها کیفیت طبخ را هم افزایش می‌دهند.

به همین دلیل با خرید آنلاین و اینترنتی این چنین دستگاهی لازم نیست تا از یک آشپز ماهر استفاده شود؛ چرا که این کار را دستگاه به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. صنایع پاسارگاد از جمله صنایع تولید کننده‌ای است که کباب پزهای ریلی اتوماتیک خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد و شما به خاطر خرید مستقیم و بدون واسطه می‌توانید مناسبت‌ترین قیمت را بپردازید.