در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

خلال کن صنعتی چیست ؟

امروزه در رستوران‌ها، خلالی کردن مواد غذایی مانند میوه جات، سبزیجات، پنیر پیتزا، سوسیس و سیفی جات در ابعاد زیادی مورد نیاز است. خلال کردن این مواد غذایی آن هم با دست و بدون تجهیزات صنعتی، شاید برای نیاز خانگی جوابگو باشد؛ اما در مجتمع‌های بزرگ با تعداد مشتریان بالا به صرفه نیست. در اینجا، یک دستگاه برقی به نام خلال کن صنعتی، کاربرد پیدا می‌کند. این محصول نه تنها در رستوران‌ها، بلکه در فست فودی‌ها، کترینگ‌ها، بیمارستان‌ها و آشپزخانه‌های بزرگ و صنعتی نیز کاربرد دارد.

صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه‌ها با این دستگاه، سود بسیار زیادی برای مجموعه‌های نام برده رقم می‌زند. در واقع نیروی کار نیز در اینجا کاهش پیدا می‌کند؛ و بهداشت غذا و فراورده‌های خوراکی بیشتر می‌شود. تصور خلال کردن چندین کیلو سیب زمینی برای یک وعده غذا توسط افراد سرسام آور است؛ اما با یک دستگاه صنعتی کاربردی مانند خلال کن، این کار در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. اصلی‌ترین استفاده این دستگاه‌ها، خلال کردن سیب زمینی می‌باشد. تولید سالاد و ترشی نیز کاربرد گسترده دیگر این دستگاه‌ها برای رستوران هتل هاست. امروزه برندهای مختلفی سرتاسر دنیا، به تولید این محصول در حجم‌ها و کارایی‌های مختلف برای مجموعه‌های کوچک و بزرگ رستورانی می‌پردازند.

انواع خلال کن‌های صنعتی

این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و عرضه می‌شود. مدل اتوماتیک آن، با قرار دادن مواد غذایی مورد نظر در سبد دستگاه و تنظیم قالب برش، با فشردن دکمه استارت، شروع به خلال کردن می‌کند. در مدل‌های نیمه اتوماتیک، کار خلال کردن توسط یک اپراتور و به وسیله فشردن یک اهرم انجام می‌شود. قطعاً کاربرد و هزینه نوع اتوماتیک این دستگاه بیشتر و بهتر است. تیغه‌های تیز و دقیق این دستگاه، بر اساس ابعادی که آن را خود شما تعیین می‌کنید؛ خلال کردن را شروع می‌کنند و ادامه می‌دهند.

کاربرد گسترده این محصولات

تصور کنید برای یک وعده غذایی در رستوران یک هتل، به میزان قابل توجهی سیب زمینی خلال شده و سالاد نیاز است. حداقل چند نیروی کار برای انجام این پروسه با سرعت بالا آن هم تنها در یک وعده نیاز است. تکرار این عمل بمدت 2 الی 3 دفعه در شبانه روز، آن هم بصورت روزانه و سالیانه، هزینه‌های بسیار زیادی برای رستوران‌ها در بر خواهد داشت. اما با پوست کندن و قرار دادن همان سیب زمینی‌ها در یک دستگاه خلال کن صنعتی با بازدهی حداقل 360 کیلوگرم تا 1800 کیلوگرم در ساعت، به سرعت به حجم مورد نیاز برای طبخ غذا و تأمین نیاز مشتریان می‌رسیم. همین نیاز در آشپزخانه بیمارستان‌ها، ادارات، سازمان‌ها و کارخانه ها و دیگر آشپزخانه‌های بزرگ نیز تکرار می‌شود. هزینه یکباره و کارکرد طولانی مدت این دستگاه‌ها بسیار در سرعت عمل و هزینه‌های اقتصادی صرفه جویی می‌کند.

ویژگی دستگاه‌های خلال کن

دستگاه‌های خلال کن موجود در صنایع پاسارگاد، از برند سوئیسی هالد تأمین می‌شوند. قطعاً در بین برندهای سازنده خلال کن‌های صنعتی، نام برند هالد بعنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مدل هارا شنیده‌اید. برخی ویژگی‌های مهم این دستگاه‌های با کیفیت و پرطرفدار را برای شما عزیزان لیست می‌کنیم:

  • جنس بدنه آلومینیوم مقاوم
  • تیغه و موتور سوئدی
  • برش های تمیز و دقیق
  • افزایش سرعت عمل
  • استفاده بصورت رومیزی
  • تمامی دستگاه‌ها قابلیت شستشو دارند
  • ولتاژ برق 220 الی 240 ولت
  • دارای 3 سال گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تمیز شدن آسان و سریع دستگاه پس از استفاده
  • سر و صدای کم در حین کار دستگاه

موارد گفته شده برای تمامی دستگاه‌های برند هالد در مدل‌های 100، 200، 250 و 350 صدق می‌کند. علاوه بر این ویژگی های کلی، هر دستگاه با توجه به مدل خود، ویژگی های منحصر به فردی برای راندمان بالا و کارایی بهتر، دارد.

قیمت خلال کن صنعتی

قیمت دستگاه خلال کن صنعتی بسته به حجم دستگاه و توانایی آن در خلال کردن مواد غذایی در هر بار، متفاوت است. کشور و برند سازنده نیز، تأثیر زیادی در قیمت گذاری این دستگاه‌ها دارد. در هنگام خرید چنین محصول صنعتی، بجای توجه به قیمت و هزینه‌های آن، باید به کیفیت و جنس قطعات و نیز کارکرد آن توجه داشت. قیمت محصولات خارجی سوئدی در وهله اول گران‌تر از مدل‌های بی کیفیت چینی است؛ اما به هر ترتیب، خرابی و تعمیرات دستگاه‌های سوئدی کمتر بوده و عمر مفید بیشتری هم دارند.

قطعاً خرید مستقیم شما از شرکت خارجی، آن هم بصورت شخصی، تقریباً امری غیر ممکن است و صنایع پاسارگاد، با ایجاد یک شرایط ایده آل، خرید محصول اصل سوئدی را برای شما عزیزان ممکن کرده است. بهترین راه جهت گرفتن استعلام قیمت خلال کن صنعتی، تماس با شماره‌های موجود در سایت برای اطلاع لحظه‌ای از قیمت محصولات است. همچنین اگر از مدل مورد نیاز برای تأمین نیازهای خود اطلاع ندارید، با یک مشاوره تلفنی رایگان از مجموعه ما، بطور کامل از شرایط و نحوه کار دستگاه ها مطلع می‌شوید.

خرید خلال کن صنعتی

صنایع پاسارگاد، اصلی‌ترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران می‌باشد. این شرکت بزرگ، با سابقه درخشان چندین ساله، موفق در تولید بهترین دستگاه‌های صنعتی در زمینه تجهیزات آشپزخانه بوده است. در زمینه دستگاه‌های خلال کن صنعتی، صنایع پاسارگاد با وارد کردن محصولات اصل برند هالد از سوئد، راه را برای یک خرید مطمئن و به ‌دور از دست درازی واسطه‌ها فراهم کرده است. هم اکنون می‌توانید خرید خلال کن صنعتی را از فروشگاه مطمئن و مورد اعتمادی مانند صنایع پاسارگاد انجام دهید. مدل‌های مختلف این دستگاه در سایت موجود می‌باشد؛ و بسته به نوع دستگاه قیمت هرکدام برای خرید آن درج شده است. ناگفته نماند ارسال این دستگاه‌ها را به سراسر کشور انجام می‌دهیم.