در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر مالک آشپزخانه صنعتی هستید ، به خوبی متوجه شده اید که شستن ظروف کثیف به بهترین شکل و جلوگیری از جمع شدن آن ها در محیط تا چه اندازه مهم می باشد. ظروف کثیف در محیط آشپزخانه های صنعتی مانند رستوران ها ، پادگان ها و … باید به شکلی شسته شوند که هیچ اثری از لکه ها و چربی ها باقی نماند و میزان شکستگی ظروف نیز به حداقل برسد.ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است که در این مواقع به کمک شما می آید و به نوعی میتوان گفت وجود آن برای هر آشپزخانه صنعتی مهم و ضروری می باشد. با استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی ، ظروف به بهترین شکل ممکن شسته خواهند شد و تمیزی آن ها باعث جلب رضایت مشتریان شما می گردد.

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها برای شستشوی تجهیزات آشپزخانه محسوب می‌شود که کاربرد بسیار زیادی برای رستوران‌ها و هتل‌ها دارد. البته در کارخانه‌ها و دیگر مراکز هم که تعداد کارکنان زیادی دارند از ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده می‌شود. ماشین‌های ظرفشویی صنعتی یا تجاری می‌توانند ظروف استیل و نقره‌ای را بدون هیچگونه خراشی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از هر میکروب و آلودگی بزدایند. در ادامه بیشتر شما را با این دستگاه حرفه‌ای و مهم آشنا خواهیم کرد پس تا پایان همراه ما باشید.

ماشین ظرفشویی صنعتی

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین های ظرفشویی صنعتی ، در انواع مختلفی ساخته و تولید می شوند که در بخش زیر به شرح انواع  ظرفشویی صنعتی پرداخته ایم :

1. ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری یک نوع ماشین ظرفشویی صنعتی است که در زیر پیشخوان نصب می شود. این نوع ماشین ظرفشویی برای رستوران ها، کافه ها، بیمارستان ها و سایر مراکزی که نیاز به شستشوی سریع و کارآمد ظروف دارند، ایده آل است. این محصول در 2 نوع تک مخزنه و دو مخزنه موجود است. ماشین ظرفشویی تک مخزنه برای شستشوی ظروف با درجه کثیفی متوسط مناسب است. ماشین ظرفشویی دو مخزنه دارای یک مخزن برای شستشو و یک مخزن برای آبکشی است. این محصول برای شستشوی ظروف با درجه کثیفی بالا مناسب می باشد.هم چنین این ظرفشویی از جنس استنلس استیل ساخته شده است. جنس استلنس استیل از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی برخوردار است.

ویژگی های استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری :

  • ظرفیت شستشوی بالا: ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری می تواند در هر ساعت تا 540 بشقاب  را بشوید. این میزان شستشو برای مراکزی که حجم بالایی از ظروف کثیف دارند، مناسب است.
  • مصرف آب و انرژی پایین: این محصول نسبت به ماشین ظرفشویی خانگی مصرف آب و انرژی کمتری دارد. این امر به صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.
  • کارکرد آسان: ظرفشویی صنعتی زیر کانتری دارای کنترل پنل ساده ای است که استفاده از آن را آسان می کند.

پس اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی صنعتی با ظرفیت بالا، مصرف آب و انرژی پایین و کارکرد آسان هستید، ظرفشویی صنعتی زیر کانتری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

2. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی یک نوع ماشین ظرفشویی است که ظروف را بر روی سبدهای متحرکی که بر روی ریل ها حرکت می کنند، شستشو می دهد. این محصول برای رستوران ها، کافه ها، بیمارستان ها، هتل ها و سایر مراکزی که حجم بالایی از ظروف کثیف را دارند، بسیار ایده آل است. این محصول همانند ظرفشویی زیر کانتری ، در دو نوع تک مخزنه و دو مخزنه موجود است. ماشین ظرفشویی تک مخزنه برای شستشوی ظروف با درجه کثیفی متوسط مناسب است. ماشین ظرفشویی دو مخزنه دارای یک مخزن برای شستشو و یک مخزن برای آبکشی است. این نوع ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف با درجه کثیفی بالا مناسب است.

  • نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی :

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی دارای یک سیستم متحرک است که ظروف را بر روی سبدهای متحرکی که بر روی ریل ها حرکت می کنند، شستشو می دهد. این سیستم متحرک به طور معمول توسط موتوری که در زیر دستگاه قرار دارد، به حرکت در می آید.

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی دارای دو مخزن است: مخزن شستشو و مخزن آبکشی. ظروف ابتدا در مخزن شستشو توسط آب داغ و مواد شوینده قرار می گیرند و سپس در مخزن آبکشی با آب تمیز آبکشی می شوند.ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی دارای یک سیستم فیلتراسیون است که ذرات غذا و مواد شوینده را از آب خارج می کند. این امر به جلوگیری از گرفتگی سیستم و حفظ کیفیت شستشو کمک بسیاری خواهد کرد.

3. ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده

مدل های ایستاده این ماشین های ظرفشویی به خوبی در جداره های کم عرض جای میگیرند و درب آن ها نیز در جهت بالا باز می شود. مدت زمان شستشوی ظروف در ظرفشویی صنعتی ایستاده بسیار مناسب است  به طوری که قادر است هر سبد از ظروف را در مدت 60 ثانیه شستشو دهد. لازم به ذکر است که خریدن میزهای ورود و خروج این ماشین های ظرفشویی ضروری می باشد.

4. ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی

ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی تفاوت چندانی با مدل های دیگر ندارد. پس از نصب و راه اندازی این دستگاه توسط شرکت سازنده به چند اپراتور احتیاج خواهید داشت. به این صورت که بسته به حجم ظروف یک اپراتور از یک سمت ظروف را داخل ماشین قرار میدهد و پس از اتمام پروسه شستشو اپراتورهای دیگر وظیفه دریافت ظروف را بر عهده دارند.

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی صنعتی آکبند دارای قیمت های بالاتری نسبت به ظرفشویی دست دوم است ، ممکن است برخی از افراد به فکر خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم باشند. بهتر است به هنگام خرید این محصول موارد زیر را در نظر داشته باشید:

در مرحله اول باید بدانید که شما در مورد اینکه مالک قبلی دستگاه چه کسی بوده و چگونه از آن استفاده کرده است ، هیچ اطلاعاتی ندارید.پس به همین علت خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم همواره با ریسک مواجه است.در ابتدا باید مارک و مدل ظرفشویی را چک نمایید. گاهی اوقات با دانستن این مطالب میتوانید عمر مفید و میزان استهلاک دستگاه را تخمین بزنید.

پیشنهاد ما این است سراغ برندهایی بروید که قدرتمند هستند و در بازار شناخته شده می باشند.هم چنین به سال تولید دستگاه نیز توجه نمایید. هر چه سال تولید دستگاه نزدیک تر باشد ، به طبع عمر مفید دستگاه بیشتر خواهد بود.حتما از کارشناسان فنی در هنگام خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم کمک بگیرید. برای مشاوره رایگان نیز می توانید از کارشناسان مجموعه صنایع پاسارگاد کمک بگیرید.

ماشین ظرفشویی صنعتی کوچک

از ماشین‌های ظرفشویی صنعتی کوچک برای کافه‌ها، تشریفات پذیرایی، رستوران‌های کوچک و… استفاده می‌شود. بهره گرفتن از این دستگاه می‌تواند راندمان کاری کارکنان این مجموعه‌ها را بهتر کند. علاوه بر این به وسیله ماشین ظرفشویی صنعتی کوچک شما می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید و در فرصتی بسیار کوتاه ظرف‌هایی تمیز داشته باشید. برندهای مختلفی وجود دارند که ماشین ظرفشویی صنعتی کوچک را تولید می‌کنند.

ماشین ظرفشویی زیرکانتری را می‌توانیم به عنوان کوچک‌ترین و البته جمع و جورترین ماشین ظرفشویی صنعتی بدانیم که برای رستوران‌ها فوق العاده ضروری به حساب می‌آید. معمولاً بدنه این دستگاه‌ها از جنس استنلس استیل ضد خش بوده و همین موضوع باعث می‌شود، از مقاومت خوبی برخوردار شوند. از مهمترین ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای ماشین ظرفشویی صنعتی کوچک بیان کنیم این است که توانایی شستشوی ۳۰ سبد را به صورت متداول دارند و از برنامه‌های اتوماتیک برخوردار هستند. مصرف آب کمی دارند و به آسانی می‌توان آنها را برای شستن انواع ظروف تنظیم کرد.

ماشین ظرفشویی زانوسی

زانوسی یکی از برندهای ایتالیایی به حساب می‌آید که با تولید ماشین‌های ظرفشویی صنعتی توانسته به خوبی بازار رقابت را در دست بگیرد. این ماشین‌های ظرفشویی را شما می‌توانید در بیمارستان‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های بزرگ مشاهده کنید. با کمک ماشین ظرفشویی زانوسی در زمانی بسیار کوتاه تمیزترین ظرف‌ها را خواهید داشت. ماشین ظرفشویی زانوسی در انواع مختلفی روانه بازار شده و به وسیله سیستم شستشوی خودکار بویلر می‌تواند تعداد زیادی از ظروف پاکیزه را در اختیار شما قرار دهد.

زمان شست و شو را می‌توانید به آسانی تنظیم کنید و شاهد حرفه‌ای بودن این دستگاه باشید. از انواع ماشین ظرفشویی زانوسی می‌توانیم به ماشین ظرفشویی زانوسی زیرکانتری، ماشین ظرفشویی 540 بشقاب زانوسی، ماشین ظرفشویی زانوسی رومیزی و ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب زانوسی اشاره داشته باشیم.

ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی

برای ماشین ظرفشویی زانوسی حقیقتاً نمی‌توان یک قیمت ثابت را بیان کرد؛ زیرا این دستگاه دارای انواع مختلفی است که پیش‌تر به آن اشاره داشتیم. بر اساس اینکه شما کدام نوع ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی را می‌خواهید خریداری کنید، قیمت آن متفاوت خواهد بود. علاوه بر این قیمت ماشین ظرفشویی زانوسی به فروشگاه و شهری که قصد خرید این محصول از آنجا را دارید هم بستگی خواهد داشت. به این موضوع توجه داشته باشید که این محصول برند ایتالیایی بوده که قیمت‌ آن بر اساس کاهش یا افزایش ارزهای خارجی متغیر می‌شود.

ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس

کارخانه اصلی ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس کشور سوئد است. این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در دنیا محسوب می‌شود و با محصولات فوق العاده‌ای که تولید می‌کند توانسته مشتریان بسیار زیادی را به دست آورد. شرکت الکترولوکس تجهیزات آشپزخانه صنعتی و خانگی را تولید می‌کند و در بخش صنعتی توانسته با کیفیت‌ترین ماشین‌های ظرفشویی را عرضه نماید. کمپانی الکترولوکس از سال ۱۹۹۸ شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی زانوسی را توانست خریداری کند و پس از آن انواع ماشین ظرفشویی صنعتی را با دو برند زانوسی و الکترولوکس به دنیا ارائه کرد.

چیزی حدود ۳۰ سال است که ما در ایران این برندها را مشاهده می‌کنیم و البته چون از متریالی مرغوب برای تولید این ماشین‌های ظرفشویی استفاده می‌شود، مورد استقبال بسیار زیادی هم قرار گرفته است. ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس ۱۲۰۰ بشقاب مدل هود گرین و کلین به عنوان دستگاه‌هایی کم نظیر می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ظروفی بسیار تمیز را به شما تحویل دهند.

 این محصول سوئدی ویژگی‌های فوق العاده‌ای را برای محصولاتش در نظر گرفته، به طوری که مدت زمان شستشوی هر سبد معمولاً در ظرفشویی‌های ایستاده آن بین ۱ تا ۳ دقیقه است. به صورت متداول نمایشگر دیجیتال کنترل زمان و دما در دستگاه‌ها قرار داده شده و در هر چرخش شستشو شما تقریباً به ۲ تا ۳ لیتر آب نیاز پیدا خواهید کرد. مصرف کم انرژی از دیگر ویژگی‌های بارزی است که می‌توانیم برای ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس نام ببریم.

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس

همانطور که بیان شد ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس مدل و نوعی که شما می‌خواهید آن را خریداری کنید، باید قیمت متفاوتی را بپردازید. به عنوان مثال قیمت ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب الکترولوکس با قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس 540 بشقاب تفاوت دارد.

 بر اساس اینکه نرخ ارز در لحظه چقدر باشد و شما قصد داشته باشید این ماشین ظرفشویی را از چه شهری یا از چه فروشگاهی تهیه کنید هم قیمت‌ها با یکدیگر فرق دارند‌. دقت داشته باشید که ابعاد و جنسی که برای محصول در نظر گرفته می‌شود، موضوع بسیار مهمی است که در نوسان نرخ ماشین‌های ظرفشویی صنعتی موثر خواهند بود.

ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی رستورانی

ماشین ظرفشویی رستورانی از انواع بسیار زیادی برخوردار میباشد. علاوه بر انواعی که ماشین ظرفشویی رستورانی دارد، برندهای مختلفی هم در صدد تولید این دستگاه هستند. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی، ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده و ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی تنها برخی از انواع ماشین‌های ظرفشویی رستورانی محسوب می‌شوند. قیمت این محصول نیز بر اساس مدل ماشین ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، تعداد محصول مورد نظر، برند تولید کننده و… متغیر خواهد بود.

 البته این ماشین‌ها در انواع خودکار و نیمه خودکار هم در بازار عرضه می‌شوند و این موضوع، مورد دیگری است که نقش بسیار مهمی در نرخ نهایی قیمت ماشین ظرفشویی رستورانی خواهد داشت. برندهایی که ایرانی هستند قیمت کالا را  به صرفه‌ تر در نظر گرفته‌اند و این در حالی است که اگر شما بخواهید ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی را تهیه کنید، باید کاهش و افزایش قیمت ارز را مد نظر خود داشته باشید.

ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی

اگر به دنبال ماشین ظرفشویی ایمن و قدرتمند برای شستن ظروف کثیف آشپزخانه خود هستید، می‌توانید ماشین ظرفشویی تونلی را انتخاب نمایید. ماشین‌های ظرفشویی تونلی به صورت تمام اتومات و نیمه اتومات تولید و طراحی شده‌اند و هم اکنون در بازار به فروش می‌رسند. به صورت کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که ماشین ظرفشویی تونلی برای شست و شوی سریع ظرف‌هایی که حجم بسیار زیادی دارند طراحی شده است. معمولاً این ظرفشویی‌ها می‌توانند در یک ساعت چیزی حدود 1200 بشقاب ظرف را به خوبی بشویند و این گونه شما می‌توانید در انرژی و زمان به خوبی صرفه‌جویی‌های لازم را به عمل آورید.

البته حجم شستشوی ظروف بر اساس نوع دستگاهی که شما قرار است خریداری کنید متفاوت خواهد بود.ماشین‌های ظرفشویی صنعتی تونلی این روزها توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در آشپزخانه‌های صنعتی برای خود فراهم کنند. کیفیت کار این دستگاه‌ها بسیار بالا می باشد و در همان استفاده اول متوجه تمیزی ظروف خواهید شد. از جمله مزایایی که می‌توانیم برای استفاده از ماشین ظرفشویی تونلی ساخت مجموعه پاسارگاد به آنها اشاره داشته باشیم، افزایش بهداشت و سلامت محیط آشپزخانه و محیط کار شما است.

علاوه بر این دیگر لازم نیست برای پیدا کردن کارگران برای شستشوی ظروف هزینه‌ای را بپردازید. فراموش نکنید اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی شما برای مدت زیادی کار کند به تعمیر و نگهداری منظم دستگاه بپردازید تا این گونه کیفیت شستشوی ظروف و البته عمر مفید دستگاه به مراتب بالاتر برود.

ظرفشویی صنعتی

ظرفشویی صنعتی

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی

استفاده از این دستگاه دارای مزایای زیادی است که برخی از آن ها اشاره می کنیم :

  • سهولت کار : ماشین ظرفشویی صنعتی باعث سهولت در انجام فرآیند شست و شو می گردد. با بهره گیری از این دستگاه به سادگی و در کمترین زمان میتوانید ظروف را شست و شو دهید.
  • حفظ بهداشت : هنگام استفاده از این محصول ، از شوینده های قوی و آب گرم  استفاده می گردد که باعث می شود ظروف به صورت کامل ضد عفونی گردند.
  • کیفیت شستشو : ماشین ظرفشویی صنعتی کیفیت شستشوی بالایی دارد و موجب می شود که ظروف بهتر و کامل تر شسته شوند.شما با استفاده از ظرفشویی صنعتی میتوانید رسوب های مواد غذایی و لکه ها را به طور کامل از بین ببرید.
  • رفع بوی بد ظروف کثیف : ماشین ظرفشویی صنعتی علاوه بر اینکه باعث شستشوی ظروف به بهترین نحو میشود بوی بد ظروف را نیز از بین خواهد برد.

ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی ساخت ایران

با توجه به نرخ بالای ارز خرید تجهیزات خارجی دیگر به صرفه نیست. این روزها بیشتر افراد تمایل دارند از ماشین ظرفشویی صنعتی ساخت ایران استفاده کنند.خوشبختانه دستگاه هایی که در ایران تولید میشوند از لحاظ کیفیتی میتوانند با نمونه های خارجی رقابت کنند. در ساخت این تجهیزات از عالی ترین قطعات و متریال استفاده شده و بهترین کارایی را ارائه میدهند.در هنگام خرید ماشین های ظرفشویی ساخت ایران بیش از هر چیزی باید در مورد برند سازنده اطلاعات کسب کنید تا بتوانید مناسب ترین دستگاه را خریداری نمایید.

علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی صنعتی

از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی با آن رو به رو شوید تمیز نشدن کامل ظروف است.این مشکل میتواند به دلایل زیادی رخ داده باشد که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم:

  1. مواد شوینده نا مرغوب: باید از مایع ظرفشویی صنعتی استفاده کنید که دارای کیفیت بالایی باشد و تا حد امکان خرید این شوینده ها را از برندهای معتبر انجام دهید. نامرغوب بودن این شوینده ها میتواند باعث تمیز شسته نشدن ظروف شود.
  2. چیدمان نامناسب ظروف: با در نظر گرفتن نوع ظروف اقدام به انتخاب سبد مناسب کنید و برای اینکه آب به تمامی بخش های ظروف برسد آن ها را به طور مرتب داخل دستگاه قرار دهید. چیدمان نا مناسب ظروف میتواند مانع از تمیز شسته شدن آن ها شود.
  3. سختی آب: سختی آب یکی از عواملی است که باعث ایجاد لکه روی ظروف میشود. اگر روی شیر ورودی آب سختی گیر قرار دهید سختی آب را میگیرد و مانع از تاثیر آن روی ظروف میشود.
  4. فیلتر آب ورودی: در برخی شرایط فیلتر آب ورودی مسدود میشود و موجب کدر شدن ظروف میگردد. برای حل این مشکل باید فیلتر را تمیز کرده یا در صورت نیاز اقدام به تعویض آن نمایید.

میز ورود و خروج ماشین ظرفشویی صنعتی

یکی از لوازم جانبی مورد نیاز برای ماشین ظرفشویی صنعتی میز ورود و خروج است البته در مدل های زیر کانتری از آن ها استفاده نمیشود اما در مدل های ایستاده با ظرفیت 1200 بشقاب و یا نمونه های ریلی با ظرفیت 2000 بشقاب از این میزها بهره میبرند.

این میزهای ورود و خروج سرعت شما را در حین کار افزایش میدهند و به سادگی میتوانید ظروفی که وارد یا خارج دستگاه میشوند را کنترل کنید. هنگامی که در کنار ماشین ظرفشویی صنعتی میز ورود قرار بگیرد میتوانید سبد را روی این میز گذاشته و از ظروف پر کنید سپس آن را داخل دستگاه قرار دهید. پس از آنکه ظروف شسته شدند سبدی که حاوی ظروف تمیز است را روی میز خروج بگذارید سپس روی ترولی آبچکان قرار داده تا به سرعت خشک شوند.لازم به ذکر است که برخی از میزهای ورود ماشین های ظرفشویی صنعتی دارای سینک هستند که بنا به درخواست مشتری تولید میشوند.

روش تمیز کردن ماشین ظرفشویی صنعتی

برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی صنعتی ابتدا باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. در ابتدا باید ماشین ظرفشویی را خاموش نمایید.
  2. اکنون باید دستگاه را تخلیه کرده و اطمینان حاصل کنید که مخزن های آن خالی هستند. برای انجام این کار باید درب ماشین را باز کرده و اقدام به برداشتن اهرم تخلیه نمایید. اگر به این شکل موفق نشدید باید زهکش های دستی را باز کنید.
  3. برای تمیز کردن ظرفشویی صنعتی در ابتدا باید بازوهای آن را تمیز کنید.اگر ماشین ظرفشویی شما دارای واشر لاستیکی است باید آن ها را نیز تمیز نمایید.
  4. از بخش بالایی تا پایینی دستگاه ظرفشویی را کاملا تمیز نمایید و مطمئن شویدکه هیچ قسمتی از قلم نیفتاده است.
  5. حال که دستگاه را تخلیه کرده و بدنه داخلی آن را به طور کامل شستشو کرده اید باید اقدام به شستن سبدهای شستشو و قابلمه های صافی کنید.
  6. در سینک ظروف ورودی پمپی واقع شده است که باید آن را نیز تمیز کنید.
  7. در این مرحله نوبت به تمیز کردن صفحه های تخلیه و مخازن میرسد.در ابتدا باید پوشش پمپ را نظافت کنید و بررسی کنید که هیچ آشغالی روی مخازن باقی نمانده باشد.
  8. لوله سر ریزی که داخل مخزن وجود دارد نیز باید به طور کامل تمیز شود.
  9. پره های ماشین ظرفشویی را باید پس از اتمام کار به صورت روزانه بشویید.
  10. در این بخش نوبت به شستن بدنه دستگاه میرسد که برای انجام این کار میتوانید از یک پارچه لطیف کمک بگیرید.
  11. از شب تا صبح درب ماشین ظرفشویی را باز گذاشته تا به خوبی خشک شود.
  12. حالا همه قطعاتی را که برای تمیز کردن از ماشین ظرفشویی صنعتی جدا کرده اید را در سر جای خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که این کار را به درستی انجام میدهید.

ویژگی ‌های استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی

دستگاه ظرف‌شویی صنعتی قدرت بالاتری نسبت به شستشوی دستی دارد. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های مدرن و دمای بالای آب، قادر به تطهیر کامل ظروف است. با توجه به این ویژگی، استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی به موازات با شستشوی دستی، بهبود بزرگی در بهداشت و تمیزی ظروف فراهم می‌کند. در مقایسه با شستشوی دستی، استفاده از این دستگاه به صرفه‌تر بوده و صرفه‌جویی قابل‌توجهی در زمان، آب و برق ایجاد می‌کند. این دستگاه با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن، مصرف آب و برق را به حداقل ممکن می‌رساند و زمان لازم برای تمیز کردن ظروف را نیز به حداقل ممکن می‌رساند. این کار باعث می‌شود تا حجم زیادی از آب هدر نرود و صرفه جویی بسیاری صورت بگیرد.

استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی منجر به صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شود. به جای اینکه نیروی انسانی برای شستشوی ظروف استفاده شود، این دستگاه با کارکرد خودکار، نیاز به نیروی انسانی را به حداقل ممکن می‌رساند و هزینه‌های مربوط به استخدام و حقوق کارگران را کاهش می‌دهد. دستگاه ظرف‌شویی صنعتی قادر به تطهیر کامل ظروف با دمای بالای آب و خشک کردن فوری آن‌ها است. این ویژگی منجر به حذف باکتری‌ها و میکروب‌های موجود بر روی ظروف می‌شود و ظروف را به طور کامل تمیز و ضدعفونی می‌کند. قابل ذکر است، این ماشین ظرف‌شویی در شرکت صنایع پاسارگاد موجود بوده و شما می‌توانید آن را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی به فاکتورهای مهمی مانند ظرفیت شستشوی این دستگاه‌ها، کشور سازنده و تکنولوژی ساخت آن ارتباط دارد. با اطلاع از ظرفیت مورد نظر برای شستشوی ظروف مجموعه خود، می‌توانید مدل مناسب را انتخاب کرده؛ و از قیمت آن مطلع شوید. برای اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی و قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس، می‌توانید از طریق سایت صنایع پاسارگاد بصورت آنلاین، یا با تماس تلفنی با کارشناسان ما، استعلام قیمت بگیرید.

قیمت ماشین‌های ظرفشویی صنعتی در حال حاضر به این صورت است:

  • قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی 540 بشقاب زیر کانتری پاسارگاد با موتور ایتالیایی 59,000,000 تومان است.
  • قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی 540 بشقاب الکترولوکس 110,000,000 تومان می باشد.
  • ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 بشقاب در سه مدل، به قیمت‌های 92,000,000 و 95,000,000 و 195,000,000 تومان است.
  • قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی 2000 بشقاب پاسارگاد در دو مدل هود تایپ و ریلی به ترتیب 120,000,000 و 148,000,000 تومان است.
  • قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی 3000 بشقاب ریلی نیز 255,000,000 تومان است.

لازم به ذکر است قیمت‌های اعلام شده، در این تاریخ معتبر می‌باشند؛ و اگر قصد خرید دارید، در هر لحظه می‌توانید با شماره‌های موجود تماس حاصل کنید تا از قیمت معتبر لحظه‌ای اطلاع پیدا کنید.

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی امری مهم برای مجموعه‌هایی با نیاز شستشوی روزانه ظروف کثیف است. پیش از خرید ماشین ظرفشویی صنعتی باید به نکات مهمی توجه کرد. مهم‌ترین این موضوعات شامل: میزان و نوع برق مصرفی، کشور و برند تولید کننده، میزان مصرف آب برای هر شستشو و برنامه‌های شستشوی مختلف است. البته در بعضی از دستگاه‌های بروز تر، قابلیت‌های جانبی نیز افزوده شده که شامل قابلیت تنظیم دما، نحوه دسترسی به اجزا و… است.

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی صنعتی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارید ، میتوانید با مجموعه صنایع پاسارگاد در تماس باشید. اگر در مورد مدل ها و ظرفیت های این دستگاه نیاز به مشاوره دارید از طریق شماره های درج شده در سایت میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ارائه شده توسط تیم ما از آخرین استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا برخوردار هستند و در صورت استفاده و نگهداری صحیح تا سالیان طولانی برای شما کار خواهند کرد.

دستگاه‌های عرضه شده توسط شرکت‌های داخلی مانند صنایع پاسارگاد، از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره می‌برند. این موضوع در ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی رعایت نمی‌شود. پس خرید از برندهای ایرانی به صرفه تر و سبب بهره گیری از خدمات بیشتری می‌شود.خرید ماشین ظرفشویی صنعتی در تمام ایران از طریق شماره‌های موجود در سایت امکان پذیر می‌باشد. اگر همچنان از دستگاه مورد نظر خود مطلع نیستید؛ و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید از راهنمایی خرید ماشین ظرفشویی صنعتی کارشناسان ما استفاده کنید.

طرز کار ماشین ظرفشویی صنعتی به چه صورت است؟

شیوه کار با ماشین ظرفشویی صنعتی تقریباً شبیه به همان ماشین‌های ظرفشویی است که در منازل آنها را مورد استفاده قرار می‌دهیم؛ اما تفاوتی که ماشین‌های ظرفشویی صنعتی و خانگی با یکدیگر دارند این است که می‌توان تعداد ظروف تمیز بیشتر و قابلیت‌های فراوان را از دستگاه‌های صنعتی انتظار داشت. برای کار با ماشین ظرفشویی صنعتی لازم است به شکل زیر عمل کنید:

  • ابتدا لازم است ظروف کثیف را جمع آوری کرده و در دستگاه بگذارید.
  • محلول شوینده مخصوص را در دستگاه بریزید تا ظرف‌ها به صورت کامل تمیز شوند.
  • برنامه شستشوی مورد نیاز را تنظیم کنید تا دستگاه بر اساس آن کار خود را شروع کند. این برنامه‌ها شامل شستشوی سریع شستشوی قوی و… خواهند بود.
  • پس از تنظیم برنامه، دستگاه آغاز به کار می‌کند و با چرخش آب و محلول‌هایی که در دستگاه ظرفشویی صنعتی ریخته‌اید، ظرف‌ها تمیز خواهند شد.
  • در آخر آبکشی توسط دستگاه انجام می‌شود و ماشین ظرفشویی می‌تواند ظرف‌ها را در زمانی بسیار کوتاه به وسیله هوای گرم یا تراکم هوای خنک خشک کند.

درجه حرارت در ماشین ظرفشویی صنعتی

دمای شستشو یکی از عوامل مهمی است که می تواند یک ماشین ظرفشویی صنعتی را متمایز سازد. میزان این دما می تواند تاثیر زیادی در تمیزی ظروف شما داشته باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه میدهیم.

  • ماشین ظرفشویی صنعتی با درجه حرارت بالا :

این ماشین های ظرفشویی نسبت به مدل های دیگر چربی ها و باکتری ها را با سرعت بیشتری از بین می برند. از آن گذشته باعث کوتاه شدن چرخه شستشو نیز می شوند. در هنگام استفاده از این دستگاه ها دیگر نیازی به  ذخیره‌ مجدد پاک کننده‌های شیمیایی نخواهید داشت. ماشین های ظرفشویی تجاری که دمای بالاتری دارند نسبت به مدل هایی که دارای دمای پایینی هستند گران تر می باشند.

  • ماشین ظرفشویی صنعتی با دمای پایین :این دستگاه نیز تمام چربی ها و باکتری های سطح ظروف را از بین می برد اما برای انجام این پروسه به زمان بیشتری نیاز دارد. این مدل ها نسبت به نمونه هایی که با دمای بالا کار می کنند قیمت های پایین تری دارند. از آن گذشته ممکن است مصرف انرژی بهینه تری نیز داشته باشند.

تولید کننده ماشین ظرفشویی صنعتی

مجموعه صنایع پاسارگاد با بیش از یک دهه سابقه در تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی با سابقه ای درخشان مشغول به فعالیت می باشد. همان طور که میدانید یکی از مهم ترین لوازم تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، ظرفشویی صنعتی می باشد که مجموعه ما به طور تخصصی مشغول به تولید این دستگاه می باشد. تمامی ماشین های ظرفشویی مجموعه ما از جنس استیل می باشد. هم چنین تمام ظرفشویی ها دارای 3 سال گارانتی بی قید و شرط است و مجموعه ما تضمین بهترین قیمت را به شما خواهد داد. اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی صنعتی هستید ، همین حالا با مجموعه صنایع پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده ماشین های ظرفشویی صنعتی تماس گرفته و با خیال راحت خرید کنید.

سخن پایانی

ماشین ظرفشویی صنعتی را باید به عنوان مهم‌ترین و پرکاربردترین وسایل در هتل‌ها بیمارستان‌ها رستوران‌ها کافی شاپ‌ها و… بدانیم. با کمک ماشین ظرفشویی صنعتی می‌توان در یک زمان بسیار کوتاه ظروف مورد نیاز را تمیز کرد و به راحتی آنها را از هر نوع آلودگی و میکروب عاری کرد. همانطور که متوجه شدید برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید ماشین ظرفشویی صنعتی کرده‌اند و شما می‌توانید بر اساس نیازی که دارید هر کدام را که می‌خواهید خریداری کنید.

قیمت انواع ماشین ظرفشویی بر اساس مدل، برند، تعداد و جنس آنها نرخ گذاری می‌شود و هر چقدر که برند تولید کننده از قطعات و متریال با کیفیتی برای تولید ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کرده باشد، قطعاً شما باید هزینه‌هایی به مراتب بالاتر را بپردازید. ما در مجموعه پاسارگاد آماده هستیم تا سوالات شما را در زمینه خرید و قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی پاسخگو باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تنها کافیست با مشاوران فروش ما تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

  • آیا شکل سبدها در فرآیند شستشو اثر دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ به عنوان مثال سبدهای ماشین ظرفشویی صنعتی که مشبک باشند، برای حفظ و نگهداری استکان‌ها و لیوان‌ها تولید و طراحی می‌شوند. سبدهایی که برای قرارگیری چنگال، کفگیر، قاشق و چاقو مناسب هستند نیز سبدهای حفره‌دار می‌باشند.

  • بهترین ماشین‌های ظرفشویی صنعتی کدام‌ها هستند؟

در پاسخ به این سوال نمی‌توان یک جواب قطعی داد؛ زیرا بر اساس محدودیت‌های فضا و محیط، تعداد ظرف‌های کثیفی که در هر روز با آن مواجه می‌شوید، امکاناتی که به آن نیاز دارید و بودجه‌ای که دارید باید به دنبال انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی صنعتی باشید.