در حال نمایش 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

یخساز حبه ای یکی از در دسترس‌ترین انواع دستگاه یخساز است که در دنیا با فروش خوبی روبرو شده است. اندازه حبه یخ‌ها کاملاً متفاوت است و به ظرفیت دستگاهی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. شما از این دستگاه برای مکان‎های مختلفی همچون رستوران، هتل، کافه، کافی شاپ، سوپرمارکت و… می‌توانید استفاده کنید.  اینکه شما این دستگاه را برای چه نوع کاربری می‌خواهید از جمله نکات طلایی و مهم قبل از سفارش و خرید آنلاین است. صنایع پاسارگاد یکی از تولید کنندگان ایرانی است که با متریال باکیفیت و در ظرفیت‌های مختلف نسبت به ساخت و تولید این دستگاه اقدام کرده است.امروزه یخسازها یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میروند که در انواع مختلفی وجود دارند.

دستگاه یخساز حبه ای نوعی یخساز است که در جهت تولید یخ در ابعاد و اشکال برابر به کار میرود.با ما همراه شوید تا شما را با این یخساز بینظیر به طور کامل آشنا کنیم.

یخساز حبه ای

یخ ساز حبه ای چیست؟

یخساز حبه ای یک نوع دستگاه است که آب تصفیه شده را دریافت کرده و سپس آن را به حبه یخ  یعنی مکعبی شکل تولید می‌کند. مزیت اصلی این دستگاه این است که با توجه به ظرفیتی که انتخاب می‌کنید، در حجم‌های مختلف می‌توانید یخ حبه‌ای تحویل بگیرید.

فرایند تولید یخ در این دستگاه به این شکل است که یک تونل انجماد را ایجاد می‌کند، فضای داخلی دستگاه را به صفر درجه سانتیگراد می‌رساند و در این شرایط است که یخ به صورت توده‎ای تولید می‌شود ولی در مورد اینکه چطور یخ به صورت حبه‌ای خارج می‌شود هم باید گفت، تیغه‌های اختصاصی در دستگاه تعبیه شده‌اند که باعث تغییر شکل یخ توده‎ای به حبه‎ای یا به قولی مکعبی می‌شود و بدین صورت، شما با یخ‎هایی ماندگار و خوش فرم روبرو می‌شوید.

یخساز حبه ای صنعتی

یخساز حبه ای صنعتی از جمله دستگاه‌هایی است که می‌تواند به خاطر ساختار خنک کنندگی که دارد، آب را به حبه‌های یخی کوچک تبدیل کرده و در حجم بالا به تولیدیخ بپردازد. شما اگر به دنبال این هستید که بتوانید مقدار زیادی یخ را با کیفیت بالا تهیه کنید، می‌توانید از این دستگاه در صنایع گوناگون مانند صنایع غذایی، نوشیدنی‌سازی، آزمایشگاه‌ها، کافی شاپ‌ها و صنایع مختلف دیگر به راحتی استفاده کنید.

 معمولاً این دستگاه با طراحی اختصاصی خود برای مصارف صنعتی و تجاری مناسب است و شما برای حفظ و نگهداری مواد غذایی که باید در محل خنک نگهداری شوند، می‌توانید روی ساختار و کاربرد این دستگاه حساب کنید.

یخساز حبه ای

 این دستگاه در صنایع داروسازی و پزشکی هم بسیار کاربرد دارد؛ چراکه معمولاً در آزمایشگاه‌ها برای حمل کردن نمونه‌های آزمایشی و مدیریت درجه حرارت محیط می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. ظرفیت بالایی که دستگاه‌های یخ ساز صنعتی حبه‌ای به خود اختصاص می‌دهند، این توانایی را دارند تا یخ را در حجم بالا با کاربری گسترده‌ای تولید کنند.

این دستگاه که یکی از پر استفاده‌ترین یخ‌سازهای حبه‌ای به شمار می‌آید، یخ‌های استوانه‌ای یا مکعبی شکل را تولید می‎کند. به همین خاطر، در صنایع گوناگون استفاده از این دستگاه یک پیشنهاد ویژه به حساب می‌آید. بدنه داخلی و بیرونی این دستگاه از استنس استیل۳۰۴ ساخته شده که به خاطر تماس پیوسته با آب و رطوبت با مشکلی همچون زنگ زدگی روبرو نخواهد شد و به بدین ترتیب، از لحاظ بهداشتی یک دستگاه ایمن به شمار می‌آید، به این دلیل که متریالی مانند استنلس استیل۳۰۴ طول عمر بالایی داشته و مهم‌تر از همه باعث انتقال آلودگی به یخ نمی‌شود.

یخساز حبه ای رستورانی

یخساز حبه ای رستورانی هم یکی دیگر از دستگاه‌های یخ‌سازی است که امروزه با برخورداری جدیدترین تکنولوژی جهان، طراحی و عرضه می‌شود و باید گفت این دستگاه نیازهای روز شما را برآورده می‌کند. در کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های این‌چنینی دیگر استفاده از این دستگاه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

این نوع یخ‌ساز قابلیت تولید یخ حبه‌ای را به صورت ۲۴ ساعته دارد و به همین دلیل، اگر شما به حجم بالایی از یخدر رستوران، کافی‌شاپ یا هتل خود نیاز دارید، می‌توانید از چنین ابزار قدرتمندی برای سرویس‌دهی به مشتریان خود استفاده کنید.

 البته تازگی و کیفیت یخ‌های حبه‌ای که این دستگاه تولید می‌کند، مهم‌ترین ویژگی است که می‌توان در مورد آن صحبت کرد. شما اگر به نیاز مشتریان خود بی‌اهمیت نباشید، با خرید این دستگاه از کمبود یخ برای سفارش نوشیدنی‌هایی مانند آبمیوه، کوکتل، شیک، مخلوط‎ها و… می‌توانید جلوگیری کنید و بدین ترتیب، نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن در این راستا رفع کنید.

 معمولاً یخ‌های حبه‌ای شکلی که این دستگاه یخ ساز تولید می‌کند در کمترین زمان ممکن ذوب می‌شوند و به همین دلیل در مقایسه با یخ رستورانی پودری گزینه قابل قبول‌تری به حساب می‌آید که در طولانی مدت نوشیدنی‌ها را خنک نگه خواهد داشت. قطعاً مشتریان از این ویژگی یخ حبه‌ای استقبال می‌کنند و می‌توانند از طعم و بوی نوشیدنی به نحو احسن با یخ‌های تزیینی بهره‌مند شوند، یخ‌ساز رستورانی حبه‌ای جزء خریدهای اقتصادی به شمار می‌آید که با مدیریت تقاضا به تولید یخ کمک می‌کند.

یخساز حبه ای بزرگ

معمولاً دستگاه‌های یخ‌ساز حبه‌ای۵۰ کیلویی،۱۰۰ کیلویی و ۲۰۰ کیلویی همگی در دسته‌بندی یخ سازهای حبه‌ای بزرگ قرار می‌گیرند. در این بین، دستگاه ۵۰ کیلویی یخ ساز حبه‌ای با فروش بیشتری روبرو است. عمدتاً بسیاری از رستوران‌ها و آمیوه فروشی‌ها از دستگاه یخ‎ساز 50 کیلویی حبه‌ای استفاده می‌کنند. اگر به دنبال ظرفیت بیشتری هستید، طبیعتاً دستگاه ۱۰۰ کیلویی یخ ساز به صورت حبه‌ای هم گزینه مناسب‌تری به شمار می‌آید، اما در صنایع مختلف دستگاه یخساز حبه ای۲۰۰ کیلویی انتخاب قابل توجه‌تری به شمار می‌آید.

یخساز حبه ای 50 کیلویی

این دستگاه جزء دستگاه‌های یخ‌ساز حبه‌ای بسیار پراستفاده و پرفروش است. معمولاً این ظرفیت یخساز حبه ای به دلیل ابعاد مناسبی که دارد، در رستوران، کافی‌شاپ‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و… می‌تواند نیاز مشتریان را برآورده کند. طراحی این دستگاه یخساز با متریال استنلس استیل توانسته کیفیت بالایی را به نمایش بگذارد و یک دستگاه تماماً ضدزنگ باشد. موتور این دستگاه بسیار کم صدا بوده و به همین دلیل، در معرض دید مشتریان هم می‌توان این دستگاه را قرار داد. این ظرفیت یخساز در هر 24 ساعت 50 کیلوگرم یخ را به راحتی برای شما تولید می‌کند. به خاطر داشته باشید که به دلیل طراحی عالی و استفاده از متریال مرغوب، در محیط‌های گرم و مرطوب هم مانعی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد.

یخساز حبه ای

ویژگی های یخساز حبه ای

این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را در میان مدل های مشابه متمایز میسازد. در ادامه مهم ترین این ویژگی ها را ذکر میکنیم:

  1. بدنه این یخساز از جنس استیل است و میتواند در برابر عوامل مخرب محیطی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
  2. بدنه و تجهیزات داخلی این دستگاه نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل طول عمر زیادی دارند.
  3. دستگاه یخساز حبه ای قدرت و توان بالایی برای تولید یخ دارد و میتواند به طور روزانه حجم زیادی یخ  را تولید کند.
  4. یخساز مدل حبه ای کاملا هوشمند است و اگر مخزن نگهداری یخ پر شود فرآیند ساخت یخ را متوقف میسازد و مانع از مصرف بیش از حد انرژی و آب میشود.
  5. سرعت عمل این یخساز بسیار بالا است و در کوتاهترین زمان ممکن میتواند حجم بالایی  از یخ  های حبه ای را تولید کند.

اجزاء تشکیل دهنده یخساز حبه ای

  • بدنه خارجی

بدنه خارجی این دستگاه عموما از جنس استیل ساخته میشود و احتمال زنگ زدگی در آن را تا حد زیادی کاهش میدهد.روی بدنه دستگاه و بخش پایین آن شیارهایی وجود دارند که در جهت ایجاد جریان هوا برای کنترل گرم شدن هوا به کار میروند و باعث ایجاد تهویه مناسبی در دستگاه میگردند.

  • بدنه داخلی

بدنه داخلی این یخساز عموما از جنس ABS است که باعث کاهش آلودگی داخلی آن میشود. جنس abs کاملا عایق است و بدون نگرانی میتوان آن را شستشو داد. عایق بودن بدنه داخلی این یخساز باعث میشود که سرمای درونی مخزن به فضای بیرون نفوذ نکند و مصرف دستگاه به کمترین میزان برسد.

  • اتصالات به آب شهری

در یخسازهای حبه ای امکان اتصال به آب شهری وجود دارد. نحوه عملکرد این یخساز به شکل اتوماتیک است  و لازم است برای اتصالات داخلی آن از متریال با کیفیتی استفاده شود تا با گذشت زمان دچار نشتی آب نشود.

  • کندانسور

کندانسور به نوعی یک مبدل حرارتی است که وظیفه انتقال بخار آب داخل سیستم به هوا یا آب به عهده آن است. این فرآیند به وسیله سرد شدن این گاز و رسیدن به نقطه میعان صورت میگیرد. به بیان دیگر کندانسور گاز موجود در داخل سیستم را به اندازه ای سرد میکند تا به مایع تبدیل شود. کمپرسور را میتوان یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در این تجهیزات دانست که عمل سرد سازی را انجام میدهد.

انواع یخسازهای حبه ای از نظر مکان استفاده :

  • دستگاه یخساز حبه ای خانگی

از این مدل غالبا در منازلی که مصرف نوشیدنی زیادی دارند استفاده میکنند. محل قرارگیری این یخساز عموما روی کابینت آشپزخانه است و ابعاد کوچک و مناسبی دارد. این یخساز از یک مخزن تشکیل شده است که آب مورد نیاز برای ساخت یخ ها در آن وجود دارد.

یخساز حبه ای

  • دستگاه یخساز حبه ای رستورانی

از دیگر مکان هایی که یخسازهای حبه ای کاربرد زیادی دارند میتوان به رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد. یخسازهایی که در این محیط ها استفاده میشوند دارای ویژگی های زیر هستند:

یخساز حبه ای رستورانی دارای بدنه استیل است و در برابر رطوبت موجود در فضای آشپزخانه مقاومت خوبی از خود نشان میدهد.این دستگاه در ظرفیت های مختلفی ساخته میشود که میتوانید بر اساس نیازتان نوع مناسب آن ها را خریداری نمایید.

سرعت تولید یخ با این دستگاه بسیار بالا است که این ویژگی موجب میشود تا سرعت ارائه خدمات شما افزایش پیدا کند.پر شدن یخسازهای رستورانی به شکل اتوماتیک انجام میشود و لازم است تا به لوله کشی شهری وصل باشد.

انواع یخسازهای حبه ای از نظر ظرفیت

  • دستگاه یخساز حبه ای ۵۰ کیلویی

دستگاه یخساز حبه ای ۵۰ کیلویی یکی از پرفروش ترین مدل های این یخساز به شمار میرود و دارای ابعاد مناسبی می باشد. در مکان های بسیاری مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها میتوان از این مدل استفاده نمود. این یخساز قابلیت این را دارد که در هر 24 ساعت 50 کیلوگرم یخ حبه ای را تولید کند.

از این یخساز فوق العاده میتوانید در محیط های مرطوب و گرم نیز بهره ببرید. این مدل به دلیل ویژگی ها و قابلیت های زیادی که دارد توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

  • دستگاه یخ ساز حبه ای ۱۰۰ کیلویی

از دیگر مدل های رایج این دستگاه میتوان به دستگاه یخ ساز حبه ای ۱۰۰ کیلویی اشاره کرد. این مدل از نظر کارکرد و مکانیزم مشابه مورد قبلی است با این تفاوت که دارای ظرفیت بیشتری می باشد.

این دستگاه از تابلوهای برق قدرتمندی تشکیل شده است و به صورت تمام اتوماتیک کار میکند.از دیگر ویژگی های این یخساز میتوان کندانسورهای تمام مس و شیر برقی آن را نام برد.

  • دستگاه یخساز حبه ای ۲۰۰ کیلویی

همانطور که از نام این مدل مشخص است قادر به تولید 200 کیلوگرم یخ در شبانه روز می باشد. این دستگاه دارای قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری است و لازم نیست که مانند بسیاری از دستگاه ها حتما به برق سه فاز متصل شود.

این مدل نیز مانند نمونه های قبلی جنس بدنه مقاومی دارد و میتوان در محیط های مختلف از آن استفاده نمود. توان کمپرسور این دستگاه  برابر  با ۱.۵ اسب بخار  می باشد.

مزایای استفاده از یخساز حبه ای

استفاده از این یخساز مزایای بسیاری را برای شما در پی خواهد داشت که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان
  • مصرف بهینه انرژی
  • تولید یخ در حجم بالا
  • ساخت یخ های با کیفیت بینظیر
  • نصب و استفاده آسان
  • موجود در ظرفیت های متنوع
  • قابل استفاده در مکان های مختلف
  • امکان تولید یخ های هم اندازه
  • ظاهر زیبا
  • سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف
  • مجهز به سیستم تصفیه آب

قیمت یخساز حبه ای

برای استعلام قیمت یخساز حبه ای باید یک سری پارامترها را مدنظر داشته باشید. ظرفیت دستگاه اولین عامل روی قیمت است که هرچقدر به دنبال انتخاب یخساز با ظرفیت بالاتر باشید، باید قیمت بیشتری را در نظر بگیرید.  اینکه قطعات به کار رفته در ساخت دستگاه داخلی یا خارجی هستند که از جمله عوامل مهم دیگر به شمار می‌آید.

جنس بدنه، جنس قالب، نوع شاسی و جنس تیغه را هم نباید نادیده گرفت که پاسارگاد از متریال استنلس استیل برای ساخت یخسازهای حبه‎ای استفاده می‌کند که این متریال علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی را هم ارائه می‌دهد.

سایز و ابعاد دستگاه هم یکی دیگر از عوامل مؤثر روی قیمت دستگاه می‌تواند باشد. اینکه دستگاه دارای چه نوع عایقی برای بدنه است و جداره داخلی در چه وضعیتی قرار دارد هم همگی در برآورد قیمت نقش مهمی را ایفا می‌کنند. با این حساب، شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این دستگاه می‌توانید با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

کارخانه یخ حبه ای

تولید یخ به صورت‌های متنوعی امروزه در کارخانه امکان‌پذیر است که کارخانه‌ها عمدتاً به تولید یخ حبه‌ای می‌پردازند. یک کارخانه تولید یخ حبه‌ای باید طبق استاندارهای روز خدمات خود را در این حوزه ارائه دهد. معمولاً در کارخانه‌ها از دستگاه‌هایی با ظرفیت بالا استفاده می‌کنند.

دستگاه یخساز حبه ای صنعتی با توجه به گارانتی و خدمات پس از فروشی که ارائه می‌دهد، موتور، کمپرسور، بدنه و… قیمت متفاوتی دارد. البته باید بدانید که کارخانه‌های معتبر همیشه به کیفیت ساخت دستگاه توجه بیشتری نشان می‌دهند و قیمت را در اولویت قرار نمی‌دهند؛ چراکه با سفارش دستگاه از صنایع پاسارگاد متوجه هستند که با کیفیت بالا و قیمت مناسب روبرو هستند. با این حساب، بدون دغدغه سفارش خود را به ثبت می‌رسانند.

یخساز ایرانی

همیشه برندهای داخلی به دلیل قیمت کمتر در ارائه خدمات، نسبت به برندهای خارجی در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند. صنایع پاسارگاد به عنوان یکی از تولید کنندگان دستگاه یخ ساز در کشور، با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا، تخصص و مهارت تیمی ماهر، متریال باکیفیت و مواد اولیه مرغوب توانسته به عنوان یکی از برترین‌ها در این حوزه شناخته شود و به همین دلیل، اگر به خرید یخساز حبه ای فکر می‌کنید، صنایع پاسارگاد می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

خرید یخساز حبه ای

شما قبل از سفارش و خرید یخساز حبه ای باید نسبت به استاندارد بودن یخ ساز و اعتبار برند آن مطمئن باشید. برند پاسارگاد یکی از برندهای تولید کننده این چنین دستگاهی است که در طول 20 سال فعالیت در این حوزه، امتحان خود را پس داده است.به این دلیل توصیه می‌کنیم که به استاندارد ساخت دستگاه توجه کنید؛ چراکه این دستگاه از سیستمی پیچیده برخوردار است و طبیعتاً کارایی آن با حساسیت بالایی مدنظر قرار می‌گیرد و به همین علت، خریدی بسیار آگاهانه را باید مدنظر داشته باشید.

برای خرید این دستگاه به هیچ عنوان شتاب‌زده عمل نکنید که پشیمان خواهید شد. باید به نوع کاربری و نیاز خود توجه کنید و سعی کنید ظرفیت مناسبی را انتخاب کنید. به این دلیل که اگر ظرفیت نامناسبی را انتخاب کنید، با اتلاف انرژی روبرو خواهید شد یا نیاز شما به شکلی که مدنظر است، برطرف نخواهد شد.

مصرف انرژی یخساز را نیز باید مد نظر قرار دهید. به دلیل اینکه از این دستگاه در ساعت های زیادی در طول شبانه روز استفاده میشود بهتر است نوع کم مصرف آن را انتخاب نمایید.

در هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردار باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانید از آن استفاده کنید.اگر قصد خرید دستگاه یخساز حبه ای و یخساز قالبی در بازار را با قیمت مناسب دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.