در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

چرخ گوشت صنعتی یکی از ابزارهای بسیار مهم در رستوران‌ها بوده که برای تکه کردن انواع گوشت استفاده می‌شود. دقت داشته باشید چرخ گوشت صنعتی با چرخ گوشت خانگی در برخی از قطعات و اجزا با یکدیگر می‌توانند متفاوت باشند. اما اگر به دنبال خریدی مطمئن جهت تهیه این وسیله بسیار مهم برای آشپزخانه خود هستید، در ابتدا بهتر است تا اطلاعاتی در خصوص این وسیله کاربردی به دست بیاورید.

چرخ گوشت صنعتی چیست؟

چرخ گوشت صنعتی وسیله‌ای است که جهت چرخ کردن انواع گوشت جهت تولید انواع کباب‌ها و یا تهیه دیگر غذاهایی که نیاز به گوشت چرخ شده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرخ گوشت به صورت کلی به دو دسته تقسیم می‌شود که می‌توان به چرخ گوشت صنعتی و خانگی اشاره کرد. چرخ گوشت صنعتی مناسب برای مقدار زیادی گوشت جهت چرخ کردن است که می‌تواند به سرعت و در زمان کمتری گوشت چرخ شده را تحویل شما دهد.

کاربرد چرخ گوشت صنعتی

همان‌طور که از اسم این دسته از تجهیزات صنعتی مشخص است، این دسته از ابزارها جهت چرخ کردن انواع گوشت در مراکزی همچون رستوران‌ها، قصابی‌ها، مکان‌های تجاری و فست فودی‌ها است. این دسته از چرخ گوشت‌ها برعکس چرخ گوشت خانگی می‌توانند گوشت‌های یخ زده را نیز به راحتی چرخ کنند.

قطعات چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در بین لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه‌های صنعتی است. این وسیله در حوزه‌های مختلفی از کسب و کارها از جمله رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و…. مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله کاربردی از قطعات مختلفی تشکیل شده که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طوقه
  • جا گلویی و گلویی
  • فیلتر
  • موتور انواع چرخ دنده صنعتی
  • اهرم ثابت کننده
  • سینی چرخ گوشت
  • تیغه و پنجره چرخ گوشت
  • میله هدایت کننده
  • روده مارپیچ فشاری چرخ گوشت

انواع چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی وسیله‌ای است کاربردی که در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید شده و روانه بازار می‌شوند تا مشتریانی که در کسب و کار خود نیاز به این وسیله دارند، به سراغ آن بروند. تنوع در چرخ گوشت صنعتی بسیار بالا است و افراد می‌توانند بسته به نیاز خود آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. در زیر به انواع چرخ گوشت صنعتی خواهیم پرداخت.

چرخ گوشت صنعتی رومیزی

اگر در کسب و کارتان نیاز کمتری به چرخ کردن گوشت دارید، می‌توانید از این دسته از چرخ گوشت‌های صنعتی استفاده کنید. این دسته از چرخ گوشت‌ها شامل چرخ گوشت صنعتی در نمره 12 تا 42 است

چرخ گوشت صنعتی نمره 12

چرخ گوشت صنعتی نمره 12 یکی از چرخ گوشت‌های بسیار با کیفیت بوده که مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی است. این چرخ گوشت با توجه به موتور قوی خود که در حدود 0.5 HP اسب بخار است، می‌تواند از عهده کارهای روزمره شما در رستوران‌ها یا منزل بر بیاید. برای خریدی مطمئن می‌توانید سری به صنایع پاسارگارد زده و این چرخ گوشت را خریداری کنید.

چرخ گوشت صنعتی مبله

چرخ گوشت‌های صنعتی که دارای پایه و کابینت زیر چرخ گوشت بوده را چرخ گوشت صنعتی مبله می‌گویند. در برخی از این چرخ گوشت‌ها اندازه آن‌ها به صورت بزرگ نیز طراحی می‌شود و نسبت به دیگر چرخ گوشت‌ها ارتفاع بسیار بلندی دارند. از جمله چرخ گوشت‌های شماره 32 و 42 جزو این دسته از چرخ گوشت‌های صنعتی هستند.

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای

اگر می‌خواهید انواع غذاهایی که بر پایه سیب زمینی یا پیاز هستند را یا به صورت جدا یا با گوشت، چرخ کنید می‌توانید به سراغ خرید چرخ گوشت تسمه‌ای بروید. تسمه موجود در این دسته از چرخ گوشت‌ها باعث می‌شود تا آب مواد وارد چرخ گوشت نشده و آسیبی به قطعات داخلی آن وارد نشود. علت آن نیز به این دلیل است که تسمه موجود از جنس پلاستیک بوده و هیچ واکنشی با آب مواد نمی‌دهد.

چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

در این دسته از چرخ گوشت‌ها در بین قطعاتی همچون موتور، گلویی، روده و تیغ از چرخ دنده‌هایی که به اصطلاح گیر بکسی هستند، استفاده می‌شود. وجود این گیربکس‌ها باعث می‌شود تا توان خروجی موتور به قسمت چرخ کردن برسد. این دسته از چرخ گوشت‌ها در مدل‌های مختلفی با توجه به قدرت و توان آن تولید می‌شود. نکته قابل توجه در خصوص این دسته از چرخ گوشت‌ها این است که در مدت زمان معین این چرخ گوشت‌ها را باید از روغن تولید شده توسط گوشت، پاک کنید. عدم توجه به این مسئله باعث ایجاد سر و صدا می‌شود.

چرخ گوشت صنعتی نمره 22 گیربکسی

یکی از مدل‌های چرخ گوشت صنعتی گیربکسی چرخ گوشت صنعتی نمره  22 است. این دسته از چرخ گوشت‌ها دارای رویه‌ای از جنس استنلس استیل 304 بوده که ضخامت آن به 2 میلی‌متر می‌رسد. همچنین جنس گلویی دستگاه در دو نوع استیل، الومینیومی است که شما می‌توانید از صنایع پاسارگارد خریداری کنید.

چرخ گوشت صنعتی نمره 42 و 32

برخی از چرخ گوشت‌های صنعتی در دو مدل گیربکسی و تسمه‌ای ساخته می‌شوند که این موضوع باعث می‌شود تا بتوان از آن‌ها در صنعت استفاده کرد. دو مورد از چرخ گوشت‌ها یعنی چرخ گوشت صنعتی نمره 42 و 32 جزو آن‌ها بوده که قدرت موتور چرخ گوشت صنعتی 32 بین 2 الی 3 اسب بخار و دیگری در حدود 10 الی 15 اسب بخار است. این دو دسته از چرخ گوشت‌ها مناسب برای رستوران‌ها بوده که می‌توانید حجم زیادی از گوشت را با آن چرخ کنید.

سخن پایانی

چرخ گوشت صنعتی یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در تجهیزات صنعتی رستوران‌ها است که کاربردهای مختلفی در این صنایع دارد. اگر به فکر راه اندازی رستوران هستید، فرق ندارد رستوران شما به صورت کوچک یا بزرگ باشد بلکه وجود این وسیله در آشپزخانه آن بسیار کارآمد و مهم است. شما می‌توانید برای خرید چرخ گوشت صنعتی به مشاوران صنایع پاسارگارد مراجعه کرده و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.